• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040200771
  • خبرنگار : 50593

به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد

بهره برداری از ۱۲۹ پروژه مخابراتی مازندران در رزمایش جهادی «شهید جمهور»

بهره برداری از ۱۲۹ پروژه مخابراتی مازندران در رزمایش جهادی «شهید جمهور»

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا، شرکت مخابرات مازندران را یکی از دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد کننده بستر توسعه دانست و گفت: امروز در رزمایش تخصصی شهید جمهور و در راستای کنگره ۱۴۵۰۰ شهید مازندران ۱۲۹ پروژه به صورت همزمان افتتاح شد.

سردار سیاوش مسلمی امروز 2 تیر در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های مخابراتی استان مازندران در ساری که به صورت ویدیوکنفرانس انجام شد با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: در رزمایش تخصصی «شهدای خدمت» که از ۲۶ خرداد ماه شروع شد ۲۶۰ دستگاه اجرایی شرکت کردند و تاکنون ۱۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر۱۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است.

وی یکی از اهداف برگزاری رزمایش شهدای خدمت را جهاد و امیدآفرینی دانست و افزود: مردم باید بدانند که در دولت سیزدهم چه خدماتی ارائه شده است.

سردار مسلمی با تاکید براینکه لازم است عملکرد شهید جمهور به درستی تبیین شود، تصریح کرد: جریانات انقلاب هم نتوانستند به درستی عملکرد و خدمات شهید رئیسی را بازگو کنند.

بهره برداری از ۱۲۹ پروژه مخابراتی مازندران در رزمایش جهادی «شهید جمهور»

وی شرکت مخابرات مازندران را یکی از دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد کننده بستر توسعه دانست و یادآور شد: امروز در رزمایش تخصصی شهید جمهور و در راستای کنگره ۱۴۵۰۰ شهید مازندران ۱۲۹ پروژه به صورت همزمان افتتاح شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه در رزمایش جهادی، ۱۲۹ نقطه شهری و روستایی از خدمات مخابراتی در دولت سیزدهم بهره‌مند می‌شوند، یادآور شد: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها بالغ بر۲۳۶۹ میلیارد ریال بوده است.

این مسئول افزود: با اجرای پروژه‌های مخابراتی، برخورداری مردم از اینترنت در مازندران به ۱۳۷ درصد رسیده که این استان در کشور پیشتاز است.

بهره برداری از ۱۲۹ پروژه مخابراتی مازندران در رزمایش جهادی «شهید جمهور»

سردار مسلمی با اعلام اینکه در این رزمایش فعالیت‌های حوزه فنی و مهندسی به مردم بازگو و از خدمات جمهوری اسلامی بهره‌مند می‌شوند، گفت: وظیفه سپاه پاسداران تسهیلگری و همراهی با دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha