• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403040200709
  • خبرنگار : 50184

«حجی زواره» رئیس جدید هیات تکواندو کرمانشاه شد 

«حجی زواره» رئیس جدید هیات تکواندو کرمانشاه شد 

ایسنا/کرمانشاه مسعود حجی زواره به عنوان رئیس جدید هیات تکواندو استان کرمانشاه انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه، امروز(دوم تیر) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزار شد و مسعود حجی زواره توانست با کسب اکثریت آراء سکان هدایت این هیات را در استان برعهده گیرد. 

در این مجمع علی امیریان، مسعود حجی زواره، پیمان رفعتی، شهرام منوچهرآبادی، مصطفی مومنه و رضا مهدی پور شش کاندیدای احراز پست ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه بودند که علی امیریان، شهرام منوچهرآبادی و رضا مهدی پور اعلام کناره گیری کردند و مصطفی مومنه نیز به نفع مسعود حجی زواره انصراف داد. 

این مجمع جمعا ۲۵ عضو داشت که ۲۳ عضو آن در انتخابات حضور پیدا کردند و رای خود را به صندوق انداختند که در نهایت مسعود حجی زواره با کسب ۱۳ رای موافق از مجموع ۲۳ رای ماخوذه برای مدت چهارسال سکان هدایت هیات تکواندو استان را بدست گرفت. دیگر کاندیدا یعنی پیمان رفعتی ۹ رای را کسب کرد و یک رای هم سفید بود. 

رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه پیش از انجام رای گیری در خصوص مهمترین برنامه‌های خود برای چهار سال پیش روی تکواندو استان، اظهار کرد: شعارم برای دوران فعالیتم در هیات تکواندوی استان «همدلی و هم افزایی» است، چراکه تعامل را بهتر از تقابل می‌دانم. 

وی اضافه کرد: برنامه‌هایی که برای چهار سال پیش روی هیات تکواندو استان در نظر گرفته شده، در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خواهد بود. 

حجی زواره با بیان اینکه شرایط هیات‌های شهرستانی تکواندو استان مطلوب نیست، گفت: برنامه ریزی شده تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف هیات‌های شهرستانی برای تقویت و رفع مشکلات آنها اقدام کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: هیچ هیات شهرستانی نباید بدون امکانات، تجهیزات و زیرساخت بماند و حمایت و پشتیبانی لازم را از آنها خواهیم داشت. 

رئیس هیات تکواندو استان اضافه کرد: خانه تکواندو استان متعلق به همه ورزشکاران، داوران، مربیان و بزرگان این رشته است و بنا داریم از ظرفیت همه آنها استفاده کنیم. 

وی افزود: پیشکسوتان این رشته ولی نعمتان ما هستند و باید آنها را جذب کنیم تا بتوانیم تکواندو کرمانشاه را به جایگاه اصلی خود در گذشته برسانیم. 

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته را در استان ناکافی خواند و عنوان کرد: در استان حدود دو میلیون نفر جمعیت داریم، اما جمعیت ورزشکاران این رشته المپیکی و مهم تنها حدود پنج هزار نفر است که بسیار کم است، لذا افزایش آن را در دستورکار قرار خواهیم داد. 

همچنین با رای اعضای مجمع، بیتا مشعشعی به عنوان نایب رئیس و علیرضا صفری، مصطفی مومنه و غلامرضا مریدی به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند. 

پیش از این مهدی همتی ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه را برعهده داشت که آبان سال گذشته از سمت خود برکنار شد و مسعود حجی زواره برای مدت شش ماه سرپرستی این هیات را برعهده گرفت. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha