• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403040200669
  • خبرنگار : 50604

استاندار گلستان:

با بداخلاقی‌ها و لجن‌پراکنی طرفداران نامزدهای انتخاباتی برخورد قاطع می‌شود

با بداخلاقی‌ها و لجن‌پراکنی طرفداران نامزدهای انتخاباتی برخورد قاطع می‌شود

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: همواره از نقد سازنده استقبال می‌کنیم اما با کسانی که مصالح استان را مورد تهدید قرار داده و به لجن پراکنی و ناامیدی در جامعه بپردازند، برخورد خواهیم کرد.

استاندار گلستان صبح شنبه دوم تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی بن‌بستی وجود نداشته و برای هر مشکلی راه حلی پیش‌بینی شده است، افزود: حادثه از دست دادن رئیس جمهور شهید ضایعه سخت بود اما مردم ما با حضور پرشور خود در انتخابات هشتم تیر تهدید را به فرصت بدل خواهند کرد.

زنگانه با اعلام اینکه استان گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه سوم از نظر میزان مشارکت در انتخاب در کشور را به خود اختصاص داد، گفت: روند افزایشی حضور مردم در انتخابات نشان دهنده رضایت مردم استان از عملکرد شهید جمهور است.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را نشانه قدردانی مردم از خادمان واقعی خود دانست و اضافه کرد: میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات نسبت به کشورهای دنیا بسیار بیشتر است و به نظام مردم سالاری حاکم در کشور افتخار می‌کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همه مدیران باید از انتقادات سازنده رسانه‌ها استقبال کنند، گفت: با تمام توان حمایت مادی و معنوی از اصحاب رسانه خواهیم داشت اما با کسانی که مصالح استان را مورد تهدید قرار داده و به لجن پراکنی و ناامیدی در جامعه بپردازند، برخورد خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه دیپلماسی اقتصادی قوی که در دولت رئیسی داشتیم باید تداوم پیدا کند، تصریح کرد: طبق ارزیابی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده مردم در این دوره نیز مشارکت بالایی داشته و بار دیگر حماسه آفرینی خواهند کرد.

استاندار گلستان در هم شکستن حریم‌های اخلاقی را به شدت محکوم کرد و افزود: بدگویی کردن از هم و سیاه نمایی کمکی به پیشرفت کشور نخواهد کرد و نامزدها و طرفدارام آن‌ها نباید صحنه انتخابات را به صحنه کشمکش برای پیروزی در انتخابات تبدیل کنند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان ادامه داد: از آمار غلط و وعده‌های دروغین خودداری کرده و همواره به این نکته توجه کنند که در محضر خدا قرار دارند و از بی‌اخلاقی به شدت خودداری کنند.

زنگانه با تأکید بر اینکه دولت طرفدار هیچ جریان و نامزد انتخاباتی نیست، اضافه کرد: علی رغم اتفاق تلخی که در کشور افتاد همه مسئولان پای کار نظام و مردم هستند و نهضت خدمت متوقف نشده است.

وی ارتباط با لایه‌های مردم، ارتباط با نخبگان، صادق الوعده بودن را از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی دانست و افزود: رئیس جمهور به وعده‌های خود در استان گلستان عمل کرد و پروژه‌های برزمین مانده زیادی را به ثمر رساند. مردم گلستان نه تنها یک رئیس جمهور بلکه یک حامی بزرگ را از دست دادند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید از انعکاس و بازنشر بی‌اخلاقی‌ها بپرهیزند، تصریح کرد:‌ شان و جایگاه خبرنگار بسیار بالاتر از این است که از نامزد خاصی حمایت کنند و باید با تبیین فرد اصلح مردم را برای انتخاب آگاهانه کمک کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha