• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403040200590
  • خبرنگار : 50037

قاچاقچیان لوازم خانگی در اسدآباد نقره داغ شدند

قاچاقچیان لوازم خانگی در اسدآباد نقره داغ شدند

ایسنا/همدان رئیس اداره تعزیرات حکومتی اسدآباد گفت: در شهرستان اسدآباد محکومان دو پرونده به پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان محکوم شدند.

رضا بنی‌اردلان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی شناسایی و دستگیری فرد متخلف یکی از پرونده‌های قاچاق کننده کالاهای غیرمجاز لوازم خانگی از فرد مورد نظر ۶۷ دستگاه لوازم خانگی کشف شده بود که پرونده مورد نظر وی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و با رسیدگی به پرونده فوق فرد متخلف به پرداخت جریمه نقدی افزون بر ۱۸۸ میلیون تومان محکوم شد.

وی ادامه داد: در پرونده دیگر نیز مربوط به قاچاق ۴۹ دستگاه انواع لوازم آشپزخانه این پرونده هم به پرداخت ۱۶۲ میلیون تومان جریمه محکوم شد.

بنی‌اردلان با اشاره به اینکه قاچاق کالای غیرمجاز لطمات بسیاری به حوزه تولیدات داخلی و و صنعت کشور وارد می‌کند،گفت: با ناامن کردن فضا برای قاچاقچیان کالاهای غیرمجاز استقبال فروشندگان نیز از کالاهای قاچاق به مراتب کمتر خواهد شد. 

وی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی این شهرستان مربوط به گران‌فروشی و عدم درج قیمت است، افزود: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه سایر دستگاه‌های ذیربط ربط از جمله اصناف و صمت از سطح واحدهای صنفی و حتی روستاهای پرجمعیت شهرستان هفته‌ای دو تا سه روز انجام و نظارت لازم از این واحدها انجام می‌گیرد.

بنی اردلان همچنین با اشاره به بازدید و نظارت از سطح مطب های پزشکی و دندانپزشکی شهرستان در رابطه با هرگونه زیر میزی احتمالی تصریح کرد: مطب‌های دندان پزشکی شهرستان مکلف شده‌اند که نرخنامه را در مطب خود نصب کنند که در این رابطه طی بازدیدهای انجام شده خوشبختانه تمامی مطب های مورد نظر نسبت به این امر اقدام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، قاچاق کالا و ارز، گرانفروشی، احتکار، تقلب یا سایر تخلفات اقتصادی و صنفی را به صورت حضوری یا از طریق تلفن به تعزیرات حکومتی و یا به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا جهادکشاورزی شهرستان گزارش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha