• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403040200491
  • خبرنگار : 50553

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین:

ویژگی‌های شهید رئیسی باید در رئیس جمهور جدید متبلور باشد

ویژگی‌های شهید رئیسی باید در رئیس جمهور جدید متبلور باشد

ایسنا/قزوین دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: ویژگی‌هایی چون صفای باطن، خلوص و صداقت را در شهید رئیسی یافتیم و این ویژگی‌ها نباید فراموش شود بلکه باید تقویت شود، از خصوصیات‌های بارز شهید رئیسی این بود که در میان مردم حضور داشت، با محرومین نشست و برخواست داشت و هدفش خدمت خالصانه بود و این ویژگی باید به صورت برجسته در رئیس جمهور جدید تبلور داشته باشد.

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبیعی است اقتدار یک نظام حکومتی در نظام بین‌الملل و سطح جهانی به پشتیبانی و حمایت مردمان آن کشور بستگی داشته باشد، جمهوری اسلامی متفاوت از سایر نظام‌های حکومتی نیست و اگر بخواهیم برای اقتدار و سربلندی ایران تلاش کنیم یکی از شاخص‌های این تلاش و برجسته‌ترین آن حضور در پای صندوق‌ رأی برای انتخاب بهترین شخصیت برای سیستم اجرایی کشور است.

وی افزود: اگر رئیس جمهور کشور از پشتیبانی بالای مردم برخوردار باشد و حضور مردم پای صندوق رأی گسترده و وسیع رقم بخورد قطعاً رئیس جمهور در عرصه مسائل بین‌المللی و مراوداتی که وجود دارد قوی‌تر و مستحکم‌تر حضور خواهد داشت، پیام ایران را به آن‌ها منتقل خواهد کرد و در مذاکرات و دادوستدهای اقتصادی و تجاری حرف برای گفتن دارد.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین تصریح کرد: بنابراین اهمیت بالا بودن مشارکت موضوع بسیار روشن و بدیهی است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

وی گفت: اگر مشارکت قابل قبول و بالایی در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بیفتد اقتدار نظام تقویت خواهد شد، همچنین با توجه به وضعیت خطیری که ما هم اکنون در نظام بین‌الملل داریم و تحولات شگرف و مهمی که در حال رخ دادن است اگر از مشارکت بالای مردم پای صندوق‌های رأی برخوردار شویم به یقین با توان بسیار متفاوتی می‌توانیم در عرصه‌های بین‌المللی حضور پیدا کنیم.

شفیعی‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند که نظام استکباری با ما سازگاری ندارد و به روش‌های مختلف درصدد تضعیف و نابود کردن جمهوری اسلامی ایران است پس ما در این شرایط باید بدل این رفتار نظام استکباری را مدنظر داشته باشیم و بدل این امر مشارکت حداکثری است.

وی بیان کرد: بعد از عملیات «وعده صادق» تمام دنیا از این اراده قوی و طوفانی جمهوری اسلامی متعجب شد و حساب دیگری روی جمهوری اسلامی باز کرده‌اند و ما باید با حمایت خود از مسئولان، کارگزاران نظام و در رأس انتخاب رئیس جمهور اصلح، این اقتدار و قدرت را تقویت کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین اظهار کرد: نقش مردم در قدرت بخشیدن به نظام‌جمهوری اسلامی از طریق مشارکت حداکثری قابل اثبات و رؤیت است؛ تقویت روابط بین‌المللی با کشورها می‌تواند تسهیلات فراوان، زمینه‌های سرمایه‌گذاری و شرایط ثبات را برای ما فراهم کند و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی ادامه داد: شاخص‌های یک مدیر ارشد که در قامت رئیس جمهور معرفی می‌شود این است که شناخت جامعی از کل کشور داشته باشد، به سیاست‌های کلان کشور و اسناد بالادستی مسلط باشد، کارنامه برجسته و گسترده‌ داشته باشد و از سلامت نفسانی، ایمان قوی باور به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نیز برخوردار باشد.

شفیعی‌ها خاطرنشان کرد: ویژگی‌هایی چون صفای باطن، خلوص و صداقت را در شهید رئیسی یافتیم و این ویژگی‌ها نباید فراموش شود بلکه باید تقویت شود، از خصوصیات‌ بارز شهید رئیسی این بود که در میان مردم حضور داشت، با محرومین نشست و برخاست داشت و هدفش خدمت خالصانه بود و این ویژگی باید به صورت برجسته در رئیس جمهور جدید تبلور داشته باشد.

دبیر حزب مؤتلفه استان قزوین گفت: محوریت جامعه رهبری است و رئیس جمهور مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده دارد و ۹۰ درصد امکانات کشور در اختیار اوست بنابراین رئیس جمهور باید به صورت دقیق با رهبری هماهنگ باشد. یکی از ویژگی‌های مهم شهید رئیسی هم همین بود که خود را ذیل رهبری می‌دید و هماهنگی کامل با مقام معظم رهبری داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha