• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403040200481
  • خبرنگار : 71516

افزایش خرید ژنراتورهای برق توسط شهرک‌نشینان از ترس حملات حزب‌الله لبنان

افزایش خرید ژنراتورهای برق توسط شهرک‌نشینان از ترس حملات حزب‌الله لبنان

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش خرید ژنراتورهای برق توسط شهرک نشینان به دلیل ترس از نابودی نیروگاه‌های برق اصلی توسط حزب‌الله در جنگ آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که خرید ژنراتورهای برق توسط شهرک نشینان به دلیل ترس از نابودی نیروگاه‌های اصلی برق در جنگ آتی با حزب‌الله لبنان ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

این مساله در سایه افزایش تنش‌ها و درگیری‌های مرزی بین حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. اخیرا پهپاد هدهد حزب‌الله لبنان به فیلمبرداری از نقاط حساس در شمال اراضی اشغالی از جمله بندر حیفا، فرودگاه و نیروگاه برق حیفا و تأسیسات مهم دیگر در این شهر و کشتی «ساعر» پرداخت.

در این راستا «شائول گولدشتاین» رئیس اداره برق رژیم صهیونیستی هشدار داد که وضعیت اراضی اشغالی خوب نیست و حزب‌الله قادر است شبکه برق این رژیم را به سادگی از کار بیندازد.

«الی کوهن» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز گفت: اگر برق برای چند ساعت در اسرائیل قطع شود برق برای چند ماه در لبنان نیز قطع خواهد شد.

از سوی دیگر «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان به تل‌آویو هشدار داد و گفت: تهدید به جنگ ما را نمی‌ترساند. ما به عنوان مقاومت خود را برای بدترین روزها آماده کرده‌ایم و دشمن می‌داند که باید منتظر چه چیزی باشد. دشمن می‌داند که هیچ مکانی در اراضی اشغالی از موشک‌ها و پهپادهای ما در امان نخواهد بود. ما بانک اهداف واقعی و بزرگی داریم و قادریم به این اهداف برسیم. دشمن همچنین می‌داند که آنچه در دریای مدیترانه در انتظارش است بسیار بزرگ است و تمامی سواحل و کشتی‌هایش را هدف قرار خواهد گرفت.

درگیری‌ها میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که مسؤولان بین‌المللی به ویژه آمریکا خواهان کاهش تنش و ممانعت از ورود به جنگی هستند که ممکن است به یک درگیری عمیق منطقه‌ای منجر شود.

حزب‌الله لبنان بارها تاکید کرده است که تنها در صورت توقف جنگ عملیات‌هایش را علیه ارتش رژیم صهیونیستی متوقف می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha