• شنبه / ۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403040200395
  • خبرنگار : 50177

رئیس جهاد دانشگاهی استان:

مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان دارای ۱۶ شرکت دانش‌بنیان است

مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان دارای ۱۶ شرکت دانش‌بنیان است

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: هم اکنون ۲۰۰ هسته و واحد فناور تحت حمایت مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان بوده که ۱۶ شرکت آن موفق به کسب عنوان دانش بنیان با تاییدیه کارگروه فناوری شدند.

فرهاد فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان را مورد حمایت قرار دادیم تا رشد پیدا کرده تا محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور عرضه کنند.

وی ادامه داد: بستر لازم را برای فعالیت این شرکت‌ها در جهاد دانشگاهی لرستان فراهم کرده‌ایم و این در حالیست که هیچ عایدی برای این نهاد نداشته‌اند.

فرامرزیان اضافه کرد: وظیفه خود را در خصوص تقویت مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان به نحو احسن انجام داده‌ایم.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: هم اکنون ۲۰۰ هسته و واحد فناور تحت حمایت مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان هستند که ۱۶ شرکت آن موفق به کسب عنوان دانش بنیان با تاییدیه کارگروه فناوری شدند.

فرامرزیان اضافه کرد: لرستان جوانان صاحب ایده و پویای زیادی دارد و این درحالیست که مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان و پارک علم و فناوری و اکوسیستم نوآوری برای حمایت و پشتیبانی از آنها دارای اعتبار اندکی هستند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی لرستان توانایی مالی آنچنانی ندارد که هسته فناور را به واحد و واحد را به مرحله‌ی محصول و تجاری‌سازی برساند اما فضا و زیرساخت لازم را در اختیار افراد صاحب ایده قرار داده و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

این مسئول اضافه کرد: لرستان استان صنعتی نیست اما افرادی صاحب ایده دارد که می‌تواند آن را به محصول تبدیل کند، ولی برای رساندن محصولات خود به تولید انبوه نیاز است مورد حمایت نهاد ریاست جمهوری قرار گیرد.

فرامرزیان تصریح کرد: افراد خلاق و صاحب ایده لرستانی می‌توانند اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار در استان ایجاد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha