• جمعه / ۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040100261
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد

سپاه و بسیج از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

سپاه و بسیج از شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه از شرکت‌های دانش بنیان و دانش محور حمایت می‌کنیم، گفت: برای حمایت از شرکت‌هایی که به مرحله صنعتی سازی رسیده‌اند، تلاش شده تا از مجموعه سازمان بسیج مستضفین و شرکت‌هایی که ذیل سازمان بسیج هستند، حمایت صورت گیرد.

 سردار سیاوش مسلمی امروز در آئین افتتاحیه فاز دوم مرکز رشد واحدهای فناور علمی شهید فخری‌زاده گفت: یکی از ماموریت‌های سپاه و بسیج حمایت از حوزه‌های دانش محور و جنبش نرم افزاری است که مدنظر رهبر انقلاب است. 

وی با بیان اینکه استان مازندران سابقه خوبی در حوزه دانش بنیان دارد و اقدامات شایسته‌ای هم انجام شده است، اظهار کرد: تاکنون هشت مرکز رشد در استان افتتاح شده و امروز هم در حال بهره برداری است، در واقع ۶۳ شرکت دانش بنیان و دانش محور در مراکز رشد سازماندهی شده و امروز فعالیت‌هایشان را ذیل این تعریف شده است.

وی با اعلام اینکه امسال برای به تولید رسیدن محصولات دانش بنیان حدود ۱۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شد ابراز امیدواری کرد: این اقدامات برای کمک به حوزه رشد و اشتغال پایدار جوانان است.

فرمانده سپاه کربلا به راه اندازی ۵۲ پایگاه علمی برای جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر جوانان و نوجوانان از دوره‌های آموزشی رباتیک و مسائلی از این دست استقبال خوبی هم کرده‌اند.

سردار مسلمی با قدردانی از فرمانده شهرستان قائمشهر و بسیجیانی که مخلصانه کار کردند تا فاز دوم این مرکز رشد راه اندازی شود بیان کرد: این مرکز رشد در فاز اول ۲۰۰ متر مربع راه اندازی شد و در فاز دوم همین میزان مساحت با هزینه‌ای حدود دو میلیارد تومان راه اندازی شد که در گذشته ۱۲ شرکت در این مجموعه فعال بودند و امروز ۱۰ شرکت دیگر به آنها اضافه شد.

وی ضمن امیدواری نسبت به تداوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: جوانان بسیار خوب و با لیاقت ما در مازندران با شوق تمام در مکان‌های علمی فعالیت می‌کنند و در پی این هستند تا کشور را از وابستگی نجات دهند و این امر مصداق جهاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha