• جمعه / ۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403040100169
  • خبرنگار : 50161

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار جمهوری اسلامی است

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار جمهوری اسلامی است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه یکم تیرماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: حضور در انتخابات یک حق و تکلیف دینی است که دشمنان را ناامید می‌کند. مشارکت مردم به معنی این است که همچنان پشتیبان انقلاب هستند و مانع تعرض دشمنان می‌شوند.

وی افزود: همان‌طوری‌که ملت ایران در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند، هشتم تیرماه تکمیل‌کننده این حماسه حضور اقشار مختلف پای صندوق‌های است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: حضور مردم موجب وحدت و افزایش قدرت ملی می‌شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری هم خودمان و هم دیگران را برای مشارکت در این رویداد سرنوشت‌ساز دعوت کنیم.

خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر منویات مهمی را در خصوص انتخابات و انتخاب فرد اصلح بیان فرمودند، عنوان کرد: ایشان ۳۳ بار بر این تاکید داشتند که فردی را انتخاب کنید که برای مدیریت کشور قوی و کارآمد باشد.

وی اضافه کرد: ایشان ۲۸ بار نیز بر این موضوع تاکید داشتند فردی را باید انتخاب کرد که بر ارزش‌های انقلاب و اهداف ملت ایران تمرکز داشته باشد.

نماینده  ولی‌فقیه در استان همچنین به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۶۰ سازمان بابرکت و پر از معنویت تبلیغات اسلامی را تاسیس کرد. 

وی همچنین به روز هفتم تیر سال ۶۰ سالروز بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط مجاهدین خلق اشاره کرد و گفت: این حادثه منجر به شهادت ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد. 

خاتمی ادامه داد: شهادت شهید بهشتی و یارانش نشان داد دشمنان دوست ندارند این انقلاب در مسیر خود حرکت کند و در طول ۴ دهه گذشته نیز بارها شاهد چنین اقدامات و ترورهای کوری هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha