• جمعه / ۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040100124
  • خبرنگار : 50646

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

مدیران دانشگاه معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند

مدیران دانشگاه معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند

ایسنا/گیلان معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دانشگاهیان را قشر تاثیرگذار در مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: مدیران دانشگاه برای حضور در انتخابات، معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی در نشستی با جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمن امروز منتظر نتیجه انتخابات و میزان مشارکت مردم است. باید فردی انتخاب شود که با این فرهنگ، ولایت‌مداری، روحیه جهادی شهید جمهور هم‌خوانی داشته باشد. اینجاست که مصیبت از دست دادن شهید خدمت، تسکین و التیام پیدا می‌کند.

او ادامه داد: مردم ما نشان دادند که بصیرند و پای انقلاب ایستاده‌اند، این پرچم را روی دست نگه می‌دارند.

قاسمی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) درباره حضور حداکثری پای صندوق رأی به‌روشنی تکلیف مردم را روشن کرده‌اند، بیان کرد: توجه مردم را به این نکته جلب کنید که شما می‌خواهید اسلام را حفظ کنید، باید منتخبان شما اشخاصی باشند که توجه به اسلام داشته باشند، متعهد به اسلام باشند و بازیگر نباشند.

معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دانشگاهیان را قشر تاثیرگذار در مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: مدیران دانشگاه، کارمندان خود، ارباب رجوع مستقیم و ارباب رجوع غیرمستقیم را برای حضور در انتخابات تشویق، ترغیب و معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند.

مدیران دانشگاه معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و پاسداشت سالروز شهادت دکتر چمران و سالروز ملی بسیج اساتید، اظهار کرد: انتخابات، اثباتی بر قوه عاقله انسانی است. هر انسان در هر لحظه از زندگی خود مبتنی بر انتخاب، سرنوشت و آینده خود را رقم می‌زند.

حسین صفری افزود: اگر اعتقادی به تشیع علوی داریم که دین‌مداری بر پایه تعقل است، اکنون هنگامه اثبات عقل‌مداری دینی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha