• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403033121331
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرماندار ساری:

۴۶۹ شعبه اخذ رای در ساری برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تعیین شد

۴۶۹ شعبه اخذ رای در ساری برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تعیین شد

ایسنا/مازندران فرماندار ساری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان مهم‌ترین رویداد اشاره کرد و گفت: ۴۶۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شد که از این تعداد ۳۵۰ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۱۹ شعبه اخذ رای سیار است. 

محمدعلی نوبخت امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار کرد: صدای تمامی سلایق، جریان ها، گروه ها و احزابی که دل در گرو تحقق ایران آباد و آزاد دارند باید در انتخابات شنیده شود.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های حفظ امنیت مردم و اقتدار کشور است، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم اتخاذ شده است. 

فرماندار ساری با تأکید بر اینکه هر ۶ کاندیدا که مورد تایید شورای نگهبان بوده‌اند برای ما قابل احترام هستند، تصریح کرد: آنچه در مناظره‌ها شاهد هستیم این است که همه کاندیداها به دنبال تغییر و تحول هستند؛ بنابراین تمامی ستادها برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای به دور از تخریب و تهمت تلاش کنند.

 این مسئول با تاکید بر رعایت کردن اخلاق سیاسی و امتناع از توهین خاطرنشان کرد: باید خستگی ناپذیری شهید جمهور را مدنظر و الگوی خود قرار دهیم و تلاش کنیم تا مشارکت افزایش پیدا کند.

۴۶۹ شعبه اخذ رای در ساری برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تعیین شد

نوبخت با بیان اینکه متانت سیاسی، اخلاق، جوانمردی، اخلاص و ایثار شهید جمهور در همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود یادآور شد: دولتِ شهید جمهور، دولتی میدانی، فراجناحی و گوش شنوای آحاد مردم بود.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی و شهید رئیسی معماران دستگاه قضایی نوین بودند که شریعت، معنویت و انسانیت را بایکدیگر پیوند زدند اظهار کرد: یکی از ویژگی های مشترک شهید بهشتی و شهید رئیسی فکر بلند، روحیه تشکیلاتی، مردم دوستی و صداقتِ با جامعه بود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰۰ پروژه به ارزش ۴۰۰۰ میلیاردتومان در مرکز استان افتتاح و کلنگ زنی شد، خاطرنشان کرد: با وفاق، اتحاد و همدلی که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد در هشتم تیرماه حماسه دیگری را خلق خواهیم کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha