• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403033121207
  • خبرنگار : 71234

عزیزی: اقدام خصمانه کانادا تاثیری در حرکت پرقدرت سپاه ندارد

عزیزی: اقدام خصمانه کانادا تاثیری در حرکت پرقدرت سپاه ندارد

نماینده شیراز در مجلس تاکید کرد: قطعا اقدام خصمانه کانادا هیچ گونه تاثیری در حرکت رو به پیش و پرقدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد؛ سپاه تکیه‌گاه انقلاب اسلامی و فرصت بی‌نظر نظام اسلامی و منطقه است.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با ایسنا در واکنش به اقدام خصمانه دولت کانادا در ترویستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این رفتارهای نخ‌نما شده، کاربرد خود را از دست داده است. آن‌ها با این رفتارها بیشتر به دنبال تهیه خوراک سیاسی برای جریان‌های معاند بوده تا در جریان خارج نشین امیدواری ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تنومند است، افزود: این اقدامات دولت کانادا تاثیری روی سپاه پاسداران ندارد و بیشتر خوراک تبلیغات برای وابستگان دولت کانادا است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: البته از دولت وابسته به رژیم آمریکا که استقلال سیاسی هم ندارد، انتظار دیگری نمی‌رود؛ دولت کانادا در تمام تحولات سیاسی منطقه بین‌المللی گوش به فرمان آمریکایی‌هاست.

وی یادآور شد: کانادایی‌ها سال‌هاست که رفتارهای خصمانه و به دور از چارچوب‌های پذیرفته شده و قواعد بین‌المللی از خود نشان داده‌اند.

عزیزی تاکید کرد: قطعا این اقدام خصمانه کانادا هیچ گونه تاثیری در حرکت رو به پیش و پرقدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد؛ سپاه تکیه‌گاه انقلاب اسلامی و فرصت بی‌نظر نظام اسلامی و منطقه است.

وی ادامه داد: این رفتارها نمی‌تواند خدشه‌ای بر اقتدار، توانمندی‌ها، واقعیات و ماموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کند به خصوص ماموریت‌هایی که سپاه در حمایت از محرومین و مستضعفین دارد. 

عزیزی در پایان یادآور شد: سپاه پاسداران سال‌هاست که مورد تحریم کشورهای مثل کانادا بوده پس این اقدام، چیز جدیدی هم نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha