• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403033121093
  • خبرنگار : 50225

عضو شورای شهر اهواز:

جوانان بدانند حضور در انتخابات در تعیین سرنوشتشان مؤثر است

جوانان بدانند حضور در انتخابات در تعیین سرنوشتشان مؤثر است

ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم به ویژه جوانان باید این باور را داشته باشند که آینده روشن متعلق به خودشان است و بدانند حضور آن‌ها در انتخابات در تعیین سرنوشتشان مؤثر است و بنابراین فریب تبلیغات دشمن را نخورند.

غلامرضا شانه‌سازان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به اینکه در دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای ارائه شد و مردم پیشینه‌ای از کار و خستگی‌ناپذیری دولت سیزدهم دارند، کار برای دولت آینده سخت شده است بنابراین کسی که در این دوره انتخابات ریاست جمهوری آینده رای می‌آورد، مسئولیت سنگینی دارد.

وی افزود: کسانی که در حوزه انتخابات کار می‌کنند باید سعی کنند در مورد کارآمدی خود تبیین کنند و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمود سراغ تخریب نروند. کاندیداها نباید فضا را ملتهب و از آن استفاده کنند زیرا مردم دقت کافی را دارند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: اکنون رسانه‌های بیگانه مسموم کردن فضا و تبلیغات را شروع کرده‌اند و باید توجه شود این کار دشمن برای خیرخواهی مردم شریف ایران نیست. آنچه در دولت سیزدهم نمود داشته، خدمت گزاری بوده است و تا قبل از شهادت آقای رئیسی، به ناحق به این خدمت اجحاف شده بود و بعد از شهادت او حتی منتقدانش به خدمات ارزنده و پایدار و بدون حاشیه دولت سیزدهم اعتراف کردند.

وی بیان کرد: مردم به ویژه جوانان باید این باور را داشته باشند که آینده روشن متعلق به خودشان است و باید بدانند حضور آن‌ها در انتخابات در تعیین سرنوشتشان مؤثر است و بنابراین فریب تبلیغات دشمن را نخورند. وقتی دشمن آدرس می‌دهد که در انتخابات حضور پیدا نکنیم باید برعکس را انجام بدهیم.

شانه‌سازان عنوان کرد: یک زمانی امام(ره) فرمود اگر دشمن گفت مخالف چیزی است این یعنی در آن مورد کار خوبی انجام می‌شود و باید برعکس گفته دشمن عمل شود. دشمن دارد مردم را از انتخابات ناامید می‌کند در حالی که آینده کشور متعلق به جوانان است و باید در انتخابات حضور فعال داشته باشند تا کسی را انتخاب کنند که عمل و گفتارش یکی باشد. رصد کردن کاندیداها برای مردم کار سختی نیست و باید بر اساس سوابق گذشته در مورد آینده انتخاب درستی داشته باشند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: جوانان امید و سرمایه کشور هستند و می‌توانند ایده‌های خود را با نظرات کاندیداها منطبق کنند و در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha