• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403033020917
  • منبع : فضای مجازی

صدرالحسینی: آزادی حمید نوری، به پیکره منافقین ضربه شدیدی وارد کرد

صدرالحسینی: آزادی حمید نوری، به پیکره منافقین ضربه شدیدی وارد کرد
حمید نوری

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: آزادی حمید نوری به پیکره منافقین ضربه شدیدی وارد کرد؛ چنان که در ایام پس از آزادی وی رسانه‌های حامی منافقین بجز توهین به مقامات غربی عکس‌العمل و اقدام قابل توجهی دیگری نتوانستند انجام دهند.

سید رضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص آزادی حمید نوری گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در هفته‌های گذشته صورت گرفت و حیرت ضد انقلاب و برخی رسانه‌های معاند را در برداشت، موضوع آزادی آقای حمید نوری بود که مدت  ۵ سال در زندان‌های سوئد و به طور خاص در سلول‌های انفرادی به سر برده است.

وی با بیان اینکه یک اقدام ناشایسته قضایی توسط دولت سوئد درخصوص این شهروند ایرانی صورت گرفت که در این رابطه دستگاه‌های مختلف قضایی، امنیتی و دیپلماتیک این کشور نیز نقش داشتند، اظهار کرد: آقای نوری با تهمت تعدادی از تروریست‌های شناخته شده بین‌المللی که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم خود را در ایران به شهادت رساندند، به زندان افتاده بود که در نهایت آزاد شد و به وطن خود بازگشت.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: اقدام مهمی که دستگاه‌های مربوطه درخصوص آزادی آقای حمید نوری انجام دادند، یکی از موضوعات مهم و ماندگار دولت شهید رئیسی و شخص شهید امیرعبداللهیان به حساب می‌آید؛ البته آزادی آقای نوری پس از شهادت این بزرگواران صورت گرفت، اما همه می‌دانند که این نظارت مستقیم شخص آقای رئیسی و پیگیری‌های مستمر و دیپلماتیک آقای امیرعبداللهیان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، این آزادی را برای یکی از فرزندان ملت ایران به وجود آورد.

صدرالحسینی افزود: با توجه به سناریوهای پیچیده‌ای که سرویس‌های اطلاعاتی غربی موساد و منافقین برای به اسارت گرفتن و برگزاری دادگاه‌های غیر حقوقی در طول ایام گذشته انجام داده بودند، آزادی آقای نوری یک شوک زیاد و عمیقی برای همه رسانه‌های حامی منافقین به وجود آورد.

وی گفت: آنها تصور نمی‌کردند که یک هماهنگی مستمر و دقیق بتواند این اسیر مظلوم جمهوری اسلامی ایران را آزاد کند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل عنوان کرد: در کنار آزادی این فرزند ایران، اتفاق دیگری که از دستاوردهای تلاشگرانه دولت آقای رئیسی و شخص آقای امیرعبداللهیان و نهادهای مربوط محسوب می‌شد، ورود پلیس به مقر منافقین در پاریس بود.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: آن اقدام نیز در کنار شوک آزادی آقای حمید نوری به پیکره منافقین ضربه شدیدی را وارد کرد که در ایام پس از آزادی وی، رسانه‌های حامی منافقین بجز توهین به مقامات غربی، عکس‌العمل و اقدام قابل توجهی دیگری نتوانستند انجام دهند که این نیز نشان دهنده تاثیرات آن شوک شدیدی بود که به حامیان منافقین در کشورهای اروپایی و آمریکا وارد شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha