• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403033020905
  • خبرنگار : 50673

استاندار هرمزگان:

از فردا تا ۹تیرماه هرگونه حفاری در هرمزگان ممنوع است

از فردا تا ۹تیرماه هرگونه حفاری در هرمزگان ممنوع است

ایسنا/هرمزگان طبق دستور استاندار هرمزگان، از فردا تا روز بعد انتخابات هرگونه حفاری در سراسر استان هرمزگان ممنوع شد.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز چهارشنبه ۳۰خرداد، در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان بر بازدیدهای مستمر و میدانی فرمانداران، بخشداران و دهیاران تأکید کرد و گفت: علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات اسفندماه باید پهنه‌ بندی‌های جدید برای استقرار امکانات و ماشین‌آلات پشتیبان بویژه برای جزایر انجام و تمامی دستگاه‌های دولتی، فرمانداری‌ها و مدارس برای پشتیبانی وسایل سرمایشی در حالت آماده‌باش کامل باشند.

دوستی تأمین امکانات پشتیبان زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری، برق و آب را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این حوزه‌ها لازم است مدیران اجرایی، شرکت‌های زیر ساخت و فرمانداران همزمان با تنظیم چک لیست‌ها برای پایش مستمر وضعیت موجود نسبت به تکمیل امکانات و استقرار امکانات و دستگاه‌های پشتیبان اقدام کنند.

وی مشارکت امن و باشکوه مردم برای تعیین سرنوشت کشور را مستلزم در خدمت بودن تمام امکانات دانست و افزود:برنامه ریزی استان در ایام انتخابات، خدمت دهی بدون خلل به مردم است که درهمین راستا باید به تعداد موردنیاز در خصوص تأمین و نصب مولدهای اضطراری برق، ایمن سازی کابل‌ها، افزایش مخازن آب، تأمین سوخت، نوسازی باطری دکل‌ها، پرتکشن دیتای جایگزین، افزایش گشت های پایش و اکیپ های رفع عیب اقدام شود.

استاندار هرمزگان بررسی روزانه گزارش‌های هواشناسی را مهم دانست و تأکید کرد: علاوه بر رصد وضعیت جوی و دریایی باید سازمان بنادر و دریانوردی شناورهای ناجی و تندرو پشتیبان را دراختیار ستاد قرار دهد ضمن اینکه مراقبت و محافظت از بستر فیبرهای دریایی و جلوگیری از لنگراندازی در این محدوده‌ها نیز بسیار اهمیت دارد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان از فردا ۳۱خردادماه تا ۹ تیرماه هرگونه حفاری را در سراسر استان را ممنوع اعلام کرد و هشدار داد: با فرماندارانی که در جغرافیای آن‌ها و مدیرانی که توسط مجموعه‌ی آن‌ها حفاری انجام شود برخورد جدی خواهیم داشت و جریمه قطع سهمیه سوخت ۶ ماهه ماشین آلات و سهمیه یک‌ماه سوخت برای شرکت حفار نیز اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات استان، دبیر ستاد، مسئولان کمیته‌های اجرایی، مدیران اجرایی و  شرکت‌های زیرساخت استان به‌صورت حضوری و فرمانداران به شکل وبیناری گزارش جامعی از آخرین وضعیت و مسائل مربوط به زیرساخت‌های ارائه کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha