• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403033020856
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس ستاد کار و تولید سعید جلیلی:

مردم رییس‌جمهوری می‌خواهند که شبیه شهید رئیسی باشد

مردم رییس‌جمهوری می‌خواهند که شبیه شهید رئیسی باشد

ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد کار و تولید سعید جلیلی با بیان اینکه مردم رییس‌جمهوری می‌خواهند که شبیه شهید رییسی باشد، گفت: در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، شبیه‌ترین فرد به ایشان، دکتر جلیلی است.

حجت الله عبدالملکی، عصر امروز (۳۰ خرداد) در اجتماع حامیان سعید جلیلی در کرمانشاه که در حیدریه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه هیچ امر واجبی بالاتر از واجب سیاسی نداریم، گفت: انتخابات از مهمترین واجبات سیاسی است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما از دو بعد داخلی و بین المللی اهمیت دادرد، گفت: اهمیت انتخابات از بعد داخلی به این دلیل است که رییس جمهور نفر دوم کشور است و عمده کارهای اجرایی کشور را انجام می دهد و نقش مهمی در جهت دهی حرکت کشور دارد. از بعد بین المللی نیز با توجه به شکل گیری جریان تمدن اسلامی به پیشگامی ایران، چشم امید بسیاری به کشور ماست و افراد بسیاری در دنیا با دغدغه بسیار انتخابات ما را دنبال می کنند.

عبدالملکی با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری، گفت: سه سال پیش با تفضل خدا مردم ایران از بین کاندیداها بهترین فرد را انتخاب کردند، اما حکمت خدا این بود که ایشان به شهادت برسد. امروز هم پس از شهادت شهید رییسی، رییس جمهوری می خواهیم که باورش ادامه مسیر ایشان باشد و این مسیر را قوی‌تر پیش ببرد.

وی افزود: نظرسنجی هایی هم که پس از شهادت آیت الله رییسی انجام شد نشان داد که اکثریت مردم کسی را می خواهند که شبیه شهید رییسی باشد که در بین نامزدهای ریاست جمهوری دکتر جلیلی اشبه به شهید رییسی است و این را باید برای توده مردم نمایان کنیم. 

عبدالملکی با بیان اینکه دکتر جلیلی از دو بعد شخصیتی و رویکردها شبیه شهید رییسی است، عنوان کرد: شهید رییسی چند ویژگی ممتاز شخصیتی همچون تقوا، مردم داری و مردم محوری و پشتکار و تلاش شبانه روزی داشت که این ویژگیها در دکتر جلیلی نیز نمایان است.

وزیر کار دولت شهید رییسی به افزایش حقوق ۵۷ درصدی کارگران در این دولت اشاره کرد و گفت: خیلی از افرادی که امروز دم از حقوق کارگران می زنند، به این مصوبه افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران به شدت اعتراض کردند و خیلی فشار آوردند که این مصوبه لغو شود، اما دکتر جلیلی جزو معدود رجال کشور بود که موافق این افزایش حقوق کارگران بود.

عبدالملکی همچنین در خصوص  سوابق کاری دکتر جلیلی گفت: برخی عنوان می کنند که دکتر جلیلی کارنامه و تجربه کافی برای مسئولیت ریاست جمهوری ندارد که باید گفت دکتر جلیلی شش سال دبیر شورای امنیت ملی کشور بوده و تقریبا همه موضوعات اساسی کشور در این شورا مطرح می شود و به زیر و بم مسائل کشور اشراف دارد. همچنین ایشان روی موضوعات اساسی کشور مطالعات عمیقی داشته و به همه مسائل کشور آشناست.

وی به فعالیت دکتر جلیلی در پرونده هسته‌ای کشورمان هم اشاره کرد و گفت: دکتر جلیلی فردی محکم و باهوش و زیرک است و پرونده هسته‌ای را به خوبی پیش برد. سال ۱۳۹۱ که دکتر جلیلی مسئول مذاکرات هسته‌ای بود موفقیت‌های خوبی در حال کسب شدن بود و دیوار تحریم‌ها ترک بزرگی برداشته بود، اما انتخابات سال ۱۳۹۲ مانع کسب این موفقیت‌ها شد، زیرا طرف غربی می دانست کسانی در ایران روی کار آمده اند که امتیاز خواهند داد، لذا حاضر نشد در جریان مذاکرات به ما امتیاز بدهد.

وی با بیان اینکه دکتر جلیلی در بین نامزدهای ریاست جمهوری با اختلاف در صدر است، گفت: در این مقطع همه باید روی شناساندن بهترین نفر به جامعه کمک کنیم. اگر فضا غبارآلود نشود مردم ما انتخاب درستی خواهند داشت، اما عده ای دنبال جوسازی و غبارآلودکردن فضا هستند و این وظیفه ماست که شفاف سازی کرده و اجازه ندهیم فضا غبارآلود شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha