• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403033020685
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج:

انتخابات ریاست جمهوری لیلةالقدری برای زندگی سیاسی ملت ایران است

انتخابات ریاست جمهوری لیلةالقدری برای زندگی سیاسی ملت ایران است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: انتخابات ریاست جمهوری به یک معنایی لیلةالقدری برای زندگی سیاسی ملت ایران و جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام روح الله صیادیان خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اگر در شب قدر سرنوشت یک سال برای یک فرد رقم می‌خورد، در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت حدود ۹۰ میلیون نفر برای چهار سال رقم می‌خورد. بنابراین انتخابات یک واقعه‌ ارزشمند برای تمام ابعاد زندگی ما خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مضامین دینی، باید فرد شایسته‌ای برای اداره حکومت اسلامی برگزیده شود که مصادیق این شایستگی شامل تخصص در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و رجل سیاسی بودن، داشتن پرونده سالم و بدون نقص، با برنامه بودن، شناخت ظرفیت‌های میدان، ساده‌زیستی و درک از مردم فرودست است. یک رئیس جمهور خوب باید فرد شجاعی باشد، چون کشور ما توسط دشمنان مدام مورد تهدید قرار می‌گیرد و رئیس جمهور و تیم او نباید از این تهدیدها و تشرها بترسند و باید با شجاعت پیش بروند.

صیادیان خواه ادامه داد: در روزگار جنگ نظامی، جوانانی داشتیم که بند بند وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند، برای مجاهدت رفتند و تمام وجود خود را برای ایران و اسلام گذاشتند، اما امروز جنگ، جنگ سیاسی است و در این مصاف، وظیفه ما این است که سر انگشتی جوهری کنیم و نباید از این وظیفه دریغ کنیم.

وی گفت: هندسه حکومت مردمی مثل یک مثلث قائم‌الزاویه است که رهبر، رئیس جمهور و سران دولت در نوک آن و مردم در کف آن هستند. هرقدر قاعده و ضلع پایینی این مثلث که مردم هستند وسیع‌تر باشد، در مقابل ضربه‌های بیرونی، احتمال سقوط کمتر است. بنابراین اگر مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند، قاعده حکومت پهن‌تر و گسترده‌تر می‌شود و این موجب اقتدار بیشتر کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha