• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403033020599
  • خبرنگار : 50180

یک مسئول در ستاد بازسازی عتبات عالیات:

موکب‌ها آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین می‌شوند

موکب‌ها آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه مدیر بازرسی و امور حقوقی ستاد بازسازی عتبات عالیات، با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین، از آماده شدن موکب‌ها برای خدمت‌رسانی به زوار خبر داد.

محمدرضا شهاب الدین شهمیرزادی، امروز(۳۰ خرداد) در مراسم معارفه سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات سه ماموریت شامل جمع آوری نذورات، ساخت صحن‌ها در اعتاب مقدسه و خدمات رسانی به زوار در پیاده روی اربعین را در برنامه کاری خود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات برای اینکه بتواند به تعهدات خود عمل کند باید سالانه ۲۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کند، گفت: امسال هزار میلیارد تومان از سوی دولت پرداخت شده و مابقی از طریق مشارکت‌های مردمی تامین خواهد شد.

مدیر بازرسی و امور حقوقی ستاد بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد: قبلا اتکای ستاد بازسازی عتبات عالیات بر بودجه‌های دولتی بود، اما به سمت و سویی می‌رویم که بودجه های دولتی را حذف کرده و به سمت استفاده از منابع مردمی برای انجام امور پیش برویم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده و در دست انجام در حوزه بازسازی اماکن مقدسه در کشور عراق از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات، گفت: هم اکنون کار ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف را به اتمام رسانده و بر روی ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلا متمرکز شده‌ایم.

شهاب الدین شهمیرزادی ادامه داد: کارهای  طراحی توسعه صحن و نیز ارتقای گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) هم در کربلا شروع شده است

وی در ادامه با اشاره به پای کار بودن ستاد بازسازی عتبات عالیات در مراسم پیاده روی اربعین، گفت: کارها را از یک ماه گذشته در ستاد بازسازی عتبات عالیات شروع کرده و کار جانمایی موکب‌ها در دست انجام است.

شهاب الدین شهمیرزادی تاکید کرد: هرچه برای برپایی موکب‌های توانمند بیشتر برنامه‌ریزی کنیم، می توانیم خدمات بهتری به زوار اربعین ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه اربعین امسال با گرمای هوا همراه خواهد بود، گفت: باید خیلی مراقب باشیم تا کار را مدیریت کرده و زائران اربعین بدون کمترین مشکلی راهی عتبات عالیات شوند.

وی در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های خوب مرز خسروی برای تردد زوار، گفت: امسال احتمالا زائرینی که از مرز خسروی راهی اربعین می‌شوند به دو برابر سال گذشته خواهد رسید.


انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha