• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403033020589
  • خبرنگار : 71560

گودرزوند: روش کارکردهای گذشته کاندیداها چراغ راه اعتماد مردم قرار گیرد

گودرزوند: روش کارکردهای گذشته کاندیداها چراغ راه اعتماد مردم قرار گیرد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: توصیه بنده این است که روش کارکردهای گذشته کاندیداها چراغ راهنمای اعتماد مردم عزیز قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، مهرداد گودرزوند چگینی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، بیان کرد: یاد و خاطره جانباختگان زلزله ۳۱ خرداد ماه ۱۳۶۹ شهرستان رودبار که به تلی از خاک تبدیل شد و هزارن امید در زیر خاک دفن شد را گرامی می‌دارم. از همین جا از هیات دولت و مدیران اجرایی درخواست دارم که مشکلات شهرستان رودبار در بخش های زیرساختی را دنبال کرده و مرتفع کنند.  امروز رودبار  با مشکل کم آبی و فرسودگی شبکه آب مواجهه است.

وی در ادامه اظهار کرد: ضمن تسلیت به عزاداران آتش سوزی بیمارستان قائم رشت خواهشم از دولت این است که مشکلات این چنینی را بررسی کند. در بیمارستان های بخش خصوص مشکلاتی وجود دارد که باید مورد بازنگری جدی قرار گیرند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از موضوعات جدی کشور انتخابات ریاست جمهوری است. این انتخابات از این حیث دارای اهمیت است که آینده کشور وابسته به انتخابی است که از سوی مردم عزیز صورت می‌گیرد اینکه چه شخصی با چه ویژگی‌هایی و چه توانمندی انتخاب کنیم که درک و فهم بالایی از شرایط کشور و توزیع قدرت و امکانات و شایسته گزینی در برنامه‌های خود قرار دهد بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه تاکید کرد، شخصی که بتواند در استفاده از فرصت‌ها و توانمندی‌ها بهره ببرد و اهمیت مسیر رئیس جمهور شهید را درک کرده باشد.  البته که تجربه اجرایی در بخش‌های مهم کشور یک سرمایه است لذا ضمانت برنامه های کاندیداهای انتخابات باید براساس سوابق علمی و عملی مورد توجه رای دهندگان قرار گیرد. اینکه چه کسی می خواهد رئیس جمهور شود سوابق اجرایی اوست که نشان می‌دهد توانایی کافی برای اداره کشور دارد یا خیر. روش کارکردهای گذشته چراغ راهنمای اعتماد مردم عزیز قرار گیرد.

وی افزود: در این شرایط حساس به دنبال آزمون و خطا نباشید که اداره اقتصاد و فرهنگ و معیشت مردم بدون برنامه و سابقه روشن امکان تحقق ندارد. اخلاق انتخاباتی بسیار مهم است. رعایت اصول اخلاقی و متمرکز شدن کاندیداها بر برنامه‌های خود چه در گردهمایی‌ها و چه در مناظرات مشخص می کند چقدر به اصول و برنامه‌ها پایبند است. پایبندی به قانون اساسی بسیار مهم است اینکه مقام معظم رهبری از قانون اقدام راهبردی به عنوان قانون خوب یاد می‌کند می‌تواند نشان دهد که این کاندیداها چقدر به برنامه محوری اعتقاد دارند و چقدر به اسناد بالادستی اعتقاد دارند.

وی در پایان بیان کرد: براساس سلیقه شخص و توهمات شخص و براساس اینکه من بهتر می توانم کشور را اداره کنم قطعا این کشور در این شرایط اداره نخواهد شد. امروز شرایط کشور ویژه است اگر امروز راه شهید خدمت ادامه پیدا نکند کشور به دهه ۹۰ بازخواهد گشت. قطع ارتباط با همسایگان و دنیا در دهه ۹۰ مشکلاتی ایجاد کرد و ما یک دیپلماسی قوی می‌خواهیم و زمانی حاصل خواهد شد که مانند دولت شهید رئیسی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha