• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 1403033020564
  • خبرنگار : 71282

تمدید ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر تا پایان خرداد

تمدید ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر تا پایان خرداد

ثبت نام در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تا پایان خرداد ماه تمدید شده و تاکنون بیش از ۸۰۰۰ شرکت تعاونی در این دوره از جشنواره ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایسنا، همه ساله انتخاب و معرفی تعاونی‌های برتر کشور با هدف ترویج فرهنگ تعاون و شناساندن الگوها و نمونه‌های موفق تعاونی انجام می‌پذیرد.

با توجه به کارکردهای موفق و مزایای تشکیل تعاونی‌ها به ویژه در بحث اشتغالزایی، مشارکت جمعی، توسعه عدالت اجتماعی و رقابت‌پذیری برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر در بهبود نگرش جامعه نسبت به بخش مردمی تعاون اثرگذار است.

این جشنواره همه ساله به منظور شناسایی تعاونی‌های برتر در بخش‌های مختلف خدماتی، توزیعی، تولیدی، آموزشی و ارائه الگوهای موفق در بخش تعاون کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، برگزار می‌شود.

در همین راستا حامد ویس کرمی‌ ‌ - معاون امور تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از ثبت‌نام ۸۲۵۰ شرکت تعاونی در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داده و گفته است: امسال تلاش شده ضریب تأثیر شاخص‌ها با در نظر گرفتن رشته فعالیت اختصاصی هر تعاونی اعمال شود.

وی با اشاره به تمدید داوری استانی جشنواره تا ۱۵ تیر ماه گفت: انتخاب و معرفی تعاونی‌های نمونه با شاخص‌ها و معیارهای صحیح، علاوه بر نشان دادن نقاط قوت و تقویت آنها، می‌تواند مسیر حرکت علاقمندان به فعالیت‌های جمعی را در قالب تعاونی هموار کند و الگویی از فعالیتهای موفق اجتماعی و اقتصاد مشارکتی را با رعایت اصول و ارزش‌های اخلاقی و انسانی ارائه دهد.

فرایند به روز رسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور جهت شرکت در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر از مدتها قبل فراهم شده و تعاونگران با مراجعه به سامانه مربوط به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت به شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسؤولان، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون، ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون کشور و تشویق و ترغیب به فعالیت‌های تولیدی و توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر شهریورماه امسال همزمان با آغاز هفته تعاون برگزار می‌شود.ثبت‌نام در این دوره از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.بیشترین تعداد ثبت‌نام تعاونی‌ها در این دوره از جشنواره مربوط به رشته فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha