• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403033020554
  • خبرنگار : 50184

رئیس فدارسیون ترای اتلون:

کرمانشاه از پایگاه‌های «ترای اتلون» ایران است

کرمانشاه از پایگاه‌های «ترای اتلون» ایران است

ایسنا/کرمانشاه رئیس فدراسیون ترای اتلون وضعیت زیرساخت و امکانات ترای اتلون در کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کرمانشاه از پایگاه‌های ترای اتلون ایران است.

محمدکاظم حججی، امروز(۳۰ خرداد) در مجمع انتخابات ریاست هیات ترای اتلون استان کرمانشاه، با اشاره به شرایط خوب ترای اتلون کرمانشاه در سال‌های گذشته، اظهار کرد: در دوره قبل ریاست این هیات زیرساخت و امکانات بسیار خوبی برای رشته ترای اتلون در کرمانشاه ایجاد شد. 

وی افزود: باتوجه به وجود این زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوبی که کرمانشاه در رشته ترای اتلون دارد، این استان یکی از پایگاه‌های ترای اتلون کشور به شمار می‌رود و توجه ویژه‌ای روی آن داریم. 

رئیس فدراسیون ترای اتلون ادامه داد: در سطح کشور چند استان قهرمان خیز در رشته ترای اتلون وجود دارد که کرمانشاه نیز یکی از این استانها محسوب می‌شود و از قهرمانان آن می‌توان به پارسا محجوب و ساسان مالمیر اشاره کرد. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مسائلی که در سالهای اخیر این هیات داشته، انتظار می‌رود با همدلی و همکاری و نیز انجام برنامه‌های استعدادیابی دوباره به جایگاه قهرمانی خود بازگردد. 

حججی در ادامه به انتخاب مهدی حقی به عنوان رئیس جدید هیات ترای اتلون کرمانشاه اشاره کرد و خطاب به او گفت: به وعده هایی که در مجمع در خصوص حاکم کردن اخلاق گرایی، استفاده از خرد جمعی و جذب اسپانسر داده‌اید، عمل کنید و همه ظرفیت‌ها را برای رشد این رشته بکارگیری کنید. همچنین به منظور توسعه، رشد و پویایی این رشته با سایر ارگانها مانند نیروهای مسلح همکاری داشته باشید.

هیات‌های ورزشی به شهرستانها توجه ویژه کنند

به گزارش ایسنا، منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز توصیه هایی به هیات‌های ورزشی استان بویژه هیات ترای اتلون داشت و اظهار کرد: همه هیات های ورزشی ملزم هستند مجامع سالیانه خود را به صورت منظم برگزار کنند تا در آن عملکرد هیات، وضعیت رشته های زیرمجموعه، نقاط ضعف و قوت آنها مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد. 

وی تاکید کرد: برگزاری مجامع سالیانه به هیات‌های ورزشی کمک می‌کند تا مشکلات خود را مورد بررسی قرار دهند و از طرفی قهرمانان، داوران، مربیان و روسای هیات‌های شهرستانی نیز مطالبات خود را بیان خواهند کرد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: در اکثر مجامع انتخاباتی، یک یا چند کاندیدا حضور دارند که در نهایت یک نفر به عنوان رئیس هیات انتخاب می‌شود، اما اگر هیاتی بخواهد رشد پیدا کند، باید همه رقبا و مخالفان را نیز به سمت خود جذب کند و از ظرفیت آنها برای پیشبرد اهداف هیات استفاده کند. 

وی یادآور شد: زمانی که یک جامعه ورزشی در کنار هم قرار می‌گیرند و حرکت می کنند، قدرت بسیار بیشتری دارند و موفق‌تر خواهند بود. 

حاتمی در ادامه گفت: هیات‌های ورزشی موظف به توسعه رشته های زیرمجموعه خود هستند و در این راه باید به جایگاه شهرستانها توجه ویژه‌ای داشته باشند. ظرفیت‌های آنها را ببینند تا از دل آنها قهرمانان و نخبه های بزرگی شناسایی شوند. 

وی اضافه کرد: خوشبختانه در اکثر شهرستانهای استان زیرساخت رشته‌های مختلف وجود دارد، لذا زمینه رشد و توسعه ورزش در همه شهرستانها تقریبا فراهم شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآورشد: برگزاری مسابقات قهرمانی استان، لیگ‌های استانی، برنامه های استعدادیابی، پرورش نخبگان و ... باید مورد توجه همه هیات‌های ورزشی قرار گیرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha