• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403033020486
  • خبرنگار : 50184

پایانی بر ۱۹ ماه حواشی «ترای اتلون» در کرمانشاه/ مهدی حقی رئیس هیات شد 

پایانی بر ۱۹ ماه حواشی «ترای اتلون» در کرمانشاه/ مهدی حقی رئیس هیات شد 

ایسنا/کرمانشاه آذر سال ۱۴۰۱ بود که با پایان دوره چهار ساله ریاست فاطمه واحدی در راس هیات ترای اتلون(سه گانه) کرمانشاه و شروع فرآیندهای مقدماتی برگزاری انتخابات این هیات، حواشی و تنش‌های آن هم آغاز شد. 

اختلاف نظر فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان بر سر چینش اعضاء مجمع و اعتراض یکی از کاندیداها سبب شد، انتخابات این هیات به تعویق بیفتد تا اینکه در نهایت موضوع به دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارتخانه ارجاع شد تا به عنوان حَکم داوری کند. 

پس از چند ماه کش و قوس این بار دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارتخانه دستور داد تا فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در نشستی مشترک به تفاهم رسیده و فراخوان ثبت نام کاندیداها نیز مجددا انجام شود. 

به گزارش ایسنا، سرانجام مجمع انتخابات هیات ترای اتلون استان کرمانشاه پس از گذشت ۱۹ ماه،  امروز (۳۰ خرداد) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزار شد و مهدی حقی با کسب اکثریت آراء توانست به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شود. 

در این مجمع مهدی حقی و فاطمه واحدی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات ترای اتلون استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام برنامه هایشان رای گیری برای انتخاب یکی از این دو کاندیدا آغاز شد. 

مجمع هیات ترای اتلون استان کرمانشاه ۱۸ عضو داشت که از این تعداد ۱۷ نفر در مجمع حضور داشتند و رای خود را به صندوق انداختند که پس از شمارش آراء مهدی حقی توانست با کسب ۱۲ رای موافق از مجموع ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بدست گیرد. 

رئیس جدید هیات ترای اتلون استان کرمانشاه در این مجمع در تشریح مهمترین برنامه‌های پیش روی خود برای ترای اتلون کرمانشاه اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم ما در این هیات توجه به اخلاق گرایی و حاکم کردن اخلاق بر تمام فعالیت‌ها است. 

مهدی حقی افزود: به منظور رشد و توسعه این رشته و حل مشکلات آن در استان از همه ظرفیت‌ها و خرد جمعی بهره خواهیم گرفت. 

وی با تاکید براینکه برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلندمدت در دستور کار هیات خواهد بود، عنوان کرد: با داشتن یک برنامه مدون و راهبردی و شناخت و آگاهی نسبت به وضعیت موجود می توانیم برای توسعه و رشد این رشته هدفگذاری کنیم. 

رئیس هیات ترای اتلون کرمانشاه با بیان اینکه تمام درآمدها و مخارج هیات شفاف سازی خواهد شد، گفت: به منظور شرکت در رقابت‌های لیگی و پیشبرد برنامه‌های هیات اسپانسر و حامی مالی جذب خواهیم کرد. 

وی از برنامه ریزی برای تقویت زیرساخت‌ها و امکانات این هیات هم خبر داد و افزود: در حوزه استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها و قهرمانان برنامه‌هایی را با مشارکت هیات‌های شهرستانی اجرایی می‌کنیم. 

حقی در پایان به ظرفیت مرز برای توسعه این رشته در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باتوجه به همجواری کرمانشاه با کشور عراق، می توانیم در قالب توریسم ورزشی رویدادهای مشترکی را با ورزشکاران عراقی برگزار کنیم. 

همچنین با کسب اکثریت آراء اعضای مجمع، نازنین رحمانی به عنوان نایب رییس، آزاده کوهدره‌ای به عنوان خزانه دار، علیرضا محبی زنگنه، مهدی سیف الله پور و سیدسجاد طباطبایی به عنوان عضو هیات رئیسه هیات ترای اتلون کرمانشاه انتخاب شدند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha