• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403033020385
  • خبرنگار : 50022

تأکید استاندار البرز بر نصب سریع‌تر زباله‌سوز در کرج

تأکید استاندار البرز بر نصب سریع‌تر زباله‌سوز در کرج

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری ها باید در راستای ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌ها با چشم اندازی روشن، برنامه جامعی را ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرستان کرج که روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان و تبریک اعیاد، افزود: موضوعات و دغدغه‌هایی که مطرح شد بسیار حائز اهمیت هستند و باید طی جلسات و پیگیری های مستمر، برای رسیدگی به آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر دارای اختیارات گسترده‌ و با توجه به اینکه چند دهه از عمر تشکیل شوراها گذشته دارای تجربه و اشراف کافی هستند.

عبداللهی گفت: بنابراین باید از تجارب ادوار مختلف و همچنین خردجمعی و اختیارات قانونی، نهایت بهره برداری را داشته و در جهت آبادانی و توسعه شهرها اقدام کنند.

وی افزود: شوراها بالاترین مرجع تصمیم گیری شهری محسوب می‌شوند و از بطن جامعه و مردم برای تصمیم سازی به وجود آمده‌اند.

استاندار البرز گفت: شوراهای اسلامی شهر در استان باید با اقدامات و برنامه ریزی‌های دقیق و عملیاتی، اعتماد و امید مردم را احیا کنند.

وی افزود: شوراها نقش ریش سفید و شیوخیت را در شهر ایفا کنند و به گونه‌ای اقدام کنند که مردم جذب و همراه شوند.

عبداللهی گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها باید در راستای ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌ها با چشم اندازی روشن، برنامه جامعی را ارائه دهند.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات در شهرهای البرز، ساماندهی فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه‌ها و محل‌های ذخیره آب لوکال است.

استاندار البرز گفت: اعطای مشوق‌ها و پروانه‌های رایگان برای ساخت درمانگاه، اماکن ورزشی و ... خدمت به مردم شهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به جاده کرج_چالوس افزود: ضرورت دارد در خصوص این محور که چهارمین جاده توریستی دنیا محسوب می‌شود تدابیری اتخاذ شود که علاوه بر ارتقا کیفیت تردد مسافران و ایجاد تسهیلات برای عبور و مرور افراد بومی، حفظ، نگهداری، زیباسازی، نظافت و... نیز لحاظ شود.

عبداللهی به ضرورت راه اندازی زباله سوز اشاره کرد و گفت: در این راستا باید شوراهای اسلامی شهر در استان نهایت همراهی را داشته باشند.

وی افزود: در مصوبه سفر اول و دوم رئیس جمهور محترم و همچنین سازمان شهرداری‌های وزارت کشور، نصب زباله سوز برای کلانشهر کرج الزام شده بنابراین شهرداری‌ها باید با اشراف به اهمیت نصب و راه اندازی این امکان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

استاندار البرز با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: رشد مشارکت مردم استان البرز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول و دور دوم نشان از افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران نظام بود.

وی افزود: البرز به عنوان ایران کوچک که نماد همگرایی و اتحاد اقوام مختلف ایرانی است باید با شور و شکوه مشارکت در کشور بدرخشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha