• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403033020033
  • منبع : نمایندگی گیلان

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست‌ جمهوری خبر داد

پیگیری ویژه دولت در موضوع آتش‌سوزی بیمارستان قائم(عج) رشت

پیگیری ویژه دولت در موضوع آتش‌سوزی بیمارستان قائم(عج) رشت

ایسنا/گیلان سرپرست معاونت امور مجلس ریاست‌ جمهوری و نماینده ویژه دکتر مخبر، با اشاره به جدیت دولت در بررسی ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم(عج) گفت: این حادثه ابعاد مختلفی دارد و باید مورد پیگیری جدی مسئولان قرار گرفته و مقصران احتمالی مشخص شوند.

سید محمود حسینی‌پور، نماینده ویژه سرپرست ریاست‌ جمهوری در بدو ورود به گیلان و در جمع خبرنگاران با تاکید بر بررسی دقیق ابعاد حادثه رخ داده در بیمارستان قائم(عج) رشت اظهار کرد: در ماموریت ابلاغی دکتر مخبر به بنده مقرر شد ابتدا عرض ادب و تسلیت به خانواده‌های داغدار داشته باشیم و سپس همه ابعاد حادثه را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با ابراز تاسف از حادثه رخ داده در بیمارستان قائم رشت گفت: بنده حامل پیام سلام و عرض تسلیت سرپرست ریاست‌ جمهوری دکتر محمد مخبر به مردمان گیلان به واسطه حادثه تلخ رخ داده در بیمارستان قائم(عج) رشت هستم.

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست‌ جمهوری با اشاره به جدیت دولت در بررسی ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم(عج) تصریح کرد: این حادثه ابعاد مختلفی دارد و باید مورد پیگیری جدی مسئولان قرار گرفته و مقصران احتمالی مشخص شوند.

حسینی‌پور ادامه داد: اینکه در بیمارستان خصوصی با استانداردهای لازم چنین اتفاقی رخ دهد قابل پذیرش نیست و مسئولان بیمارستان و نهادهای مرتبط در حوزه مراکز درمانی باید پاسخگو باشند.

وی از برخورد با مقصران احتمالی آتش‌سوزی در بیمارستان قائم(عج) رشت خبر داد و بیان کرد: باید دستگاه‌های مرتبط که وظیفه نظارت بر عملکرد بیمارستان داشتند پاسخگو باشند و هیچ عذری در این خصوص پذیرفته نیست.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه استاندار گیلان از ابتدای اطلاع از حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت به صورت میدانی پیگیر مسائل مرتبط بوده گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در همه موارد کنار مردم است و امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha