• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403032920013
  • منبع : نمایندگی گیلان

طی تماس های مکرر تلفنی انجام شد؛

سرپرست ریاست جمهور؛ پیگیر آتش سوزی بیمارستان رشت

سرپرست ریاست جمهور؛ پیگیر آتش سوزی بیمارستان رشت

ایسنا/گیلان محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری طی تماس تلفنی با استاندار گیلان، دستورات لازم را جهت بررسی دقیق ابعاد حادثه و ایمنی بیمارستان قائم(عج) رشت صادر کرد.

از لحظات اولیه سانحه در حوالی ساعت ۱:۱۳ دقیقه بامداد امروز سه شنبه، ۲۹ خردادماه دکتر محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و همچنین دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور در چند نوبت با استاندار گیلان برای پیگیری و تسریع روند رسیدگی به مصدومان، ایمنی بیمارستان و نیز بررسی ابعاد و علل حادثه، تماس حاصل کردند.

سرپرست ریاست جمهوری و وزیر کشور همچنین درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم(عج) رشت را تسلیت گفتند و بر پیگیری‌های استاندار گیلان درباره روند و علت حریق تاکید کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان نیز در این تماس های تلفنی ضمن ارائه گزارش از حضور میدانی خود در محل حادثه و همچنین بیمارستان های محل انتقال بیماران بیمارستان قائم(عج) و قدردانی از پیگیری های دکتر مخبر و دکتر وحیدی، گفت: از بدو وقوع حادثه، قرارگاه عملیاتی انتقال، بستری شدن و ادامه درمان بیماران به شکل اضطراری و فوری در دستور کار قرار گرفت و بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی مختلف از جمله بیمارستان های پورسینا، رازی، ولایت، حشمت، الزهرا، پارس و آریای رشت و پیروز لاهیجان و بیمارستان صومعه‌سرا منتقل شدند.

اسدالله عباسی افزود: همچنین برای رسیدگی به امورات بیماران، کارگروه ویژه ای در استانداری برای پیگیری خدمات دهی به آنان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای بررسی دقیق علت حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم(عج)، کارگروه فنی در استانداری گیلان تشکیل و موارد را پیگیری می‌کند.

استاندار گیلان به محض اطلاع از حادثه آتش سوزی، با حضور در محل حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم(عج) رشت، بر انجام خدمات به موقع و رسیدگی ویژه حادثه دیدگان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha