• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403032919965
  • خبرنگار : 71592

شگفتی رسانه‌های عبری از نفوذ پهپاد شناسایی حزب‌الله به عمق فلسطین اشغالی

شگفتی رسانه‌های عبری از نفوذ پهپاد شناسایی حزب‌الله به عمق فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی به ویدئوی کامل ۹ دقیقه‌ای از نفوذ بدون زحمت پهپاد شناسایی حزب‌الله لبنان به عمق فلسطین اشغالی واکنش داده و این اقدام را خطری بزرگ برای رژیم صهیونیستی توصیف کردند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی از نفوذ راحت پهپاد شناسایی حزب‌الله لبنان به عمق فلسطین اشغالی، جمع‌آوردی اطلاعات حساس از مواضع استراتژیک رژیم صهیونیستی از جمله تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی و بندر راهبردی حیفا ابراز شگفتی کردند.

حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه ویدئویی تحت عنوان «آنچه هدهد آورد» را منتشر کرد که شامل اطلاعات هوایی از مواضع رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی، سیستم‌های دفاع هوایی از جمله سامانه‌های گنبد آهنین، پایگاه نیروی دریایی و خلیج حیفا است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد پهپادهایش از پدافند هوایی دشمن عبور کرده و پس از انجام ماموریت بدون شناسایی به آشیانه برگشته است.

رسانه‌های صهیونیستی در واکنش به این رویداد، گزارش کردند: «شده است؟ حزب‌الله بدون هیچ زحمتی، از بندر حیفا تصویربرداری هوایی کرده است».

این رسانه‌ها نوشته‌اند حزب‌الله با تصویربرداری توسط پهپادهای ارسالی، بندر حیفا را تهدید کرده است. حزب‌الله تصاویر هوایی اماکن اقتصادی و نظامی مهم بندر حیفا را منتشر کرده است.

این رسانه‌ها با اعلام اینکه این تصاویر موجود در ویدئو، نگران‌کننده‌ترین اسناد از زمان شروع جنگ هستند، گزارش کردند در این تصاویر حیفا به وضوح قابل مشاهده است و حزب‌الله تصاویر هوایی کشتی‌های موشک‌انداز «ساعر ۴ و ۵» نیروی دریایی و اماکن حساس دیگر را منتشر کرده است.

همچنین این رسانه‌ها به تصویربرداری از سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی و مواضع راهبردی حساس در خلیج اشغالی حیفا اشاره کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ویدئو منتشرشده از سوی حزب‌الله لبنان را باعث آزار صهیونیست‌ها دانستند و از ممنوعیت انتشار این ویدیو در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

برخی از این رسانه‌ها نیز ضمن اذعان به قدرت اطلاعاتی حزب‌الله لبنان، اعلام کردند: در ۲ روزی که حزب‌الله اجازه داد ما بخوابیم، روی تصویربرداری از تمامی اماکن راهبردی منطقه حیفا تمرکز داشته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به بازگشت سالم پهپاد حزب‌الله لبنان به خاک این کشور، همزمانی انتشار این ویدیو با سفر «آموس هوکشتاین» میانجی‌گر آمریکایی به منطقه را تصادفی ندانستند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: حزب‌الله به تهدیدها به این صورت واکنش نشان داده که اگر اسرائیل گامی را علیه لبنان بردارد، اهداف در دسترس حزب‌الله کوچک و کم‌ارزش نخواهند بود.

این رسانه‌ها اذعان کردند: قدرتی که حزب‌الله به نمایش می‌گذارد شگفتی فرماندهان ارتش و مقامات امنیتی «اسرائیل» را در پی داشته است.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی گزارش کرد: حزب‌الله لبنان تصاویر ثبت‌شده غیرعادی‌ای را از عمق اسرائیل منتشر کرد و اهدافی اسرائیلی را حتی در بندر حیفا و پایگاه نیروی دریایی به نمایش گذاشت. ویدئو حزب‌الله مناطق خلیج حیفا، برخی جزایر کریوت و مواضع حساس ارتش را به تصویر می‌کشد. قدرتی که حزب‌الله به نمایش گذاشت یک شکاف بزرگ میان بخش نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی بر جای گذاشت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کردند هرچقدر جنگ غزه طولانی‌تر شود، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند. ماهیت این جنگ به حزب‌الله اجازه می‌دهد دستاوردهای بیشتری کسب کند زیرا جنگ فرسایشی است.

در همین زمینه، ژنرال «واصف عریقات»، کارشناس مسائل نظامی گفت آنچه حزب‌الله در این ویدئو منتشر کرد با ارزش‌ترین بانک اهداف دشمن بود و پیام منتقل شد. آنچه اکنون جریان دارد جنگ میدانی نیست بلکه جنگ هوشیاری است و اثبات کرده است که «ارتش شکست ناپذیر» شکست پذیر شده است.

وی افزود اینکه رژیم صهیونیستی این ویدئو را بسیار مهم توصیف کرده است، نشان می‌دهد که به قدرت مقاومت، توانایی آن در حمله متقابل و برتری آن در زمینه دقت و اطلاعات اذعان دارد.



انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha