• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403032919955
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا بر اصل بی‌طرفی مجریان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد

فرماندار آستارا بر اصل بی‌طرفی مجریان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان مرزی آستارا با تاکید بر اصل بی طرفی مجریان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فرمانداری یک نقش حاکمیتی و بی‌طرفانه دارد و موضوع سلامت و امنیت همواره مورد تاکید است.

محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر سه شنبه، ۲۹ خرداد ماه در نشست شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور امام جمعه، مدیران دستگاه های اجرایی، بخشداران مرکزی و لوندویل، شهرداران آستارا و لوندویل و همچنین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اردبیل به عنوان مهمان در محل فرمانداری آستارا برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و تمام مجریان و برگزارکنندگان انتخابات ریاست جمهوری باید نهایت اهتمام خود را به کار بندند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود، اظهار کرد: تمام مجریان و عوامل اجرایی در سطح شهرستان ملزوم به رعایت مر قانون و عدم جانبداری از جریان‌های سیاسی حاضر در انتخابات هستند و نباید نظرات شخصی را در امور انتخابات دخالت دهند بلکه باید زمینه ساز مشارکت هر چه بیشتر مردم باشند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و توجه به بیانات رهبری در این راستا، افزود: امروز سلایق و علایق گوناگون در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران حضور دارند و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه دولتی مظلوم تر از دولت سیزدهم و شهید رئیسی نداشتیم، گفت: باید با احساس مسئولیت و درایت، انتخابی موثر در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم داشته باشیم که راه شهید جمهور تداوم یابد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل مردم‌سالاری دینی، حکومت ولایی و پشتیبانی مردم است و گواه این حقیقت هم حضور و نقش مردم در انتخابات‌های مختلف و دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون است.

شهاب زاده، افزود: دشمن در صدد ایجاد شکاف بین خدمتگزاران نظام اسلامی و مردم است که البته این نقشه دشمن با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم نقش بر آب شده است.

وی به مدیریت شهید جمهور رئیسی اشاره کرد و گفت: راه شهید جمهور در راستای خدمت به مردم ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، روز ۸ تیرماه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود. شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۷ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha