• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403032919859
  • خبرنگار : 50175

جشنواره ملی شعر طنز «قدم نورسیده مبارک» در بروجرد برگزار می‌شود

جشنواره ملی شعر طنز «قدم نورسیده مبارک» در بروجرد برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از برگزاری جشنواره ملی شعر طنز «قدم نورسیده مبارک» در شهرستان خبر داد.

حمید آقایی امروز (۲۹ خرداد ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن نشست‌های اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده اقدامات خوبی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بروجرد انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص قرارگاه شهید آوینی، افزود: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در راستای توسعه فرهنگی، فرزندآوری، اجرای جشنواره شعر و هنر، برپایی نمایشگاه و ... در دست اجراست.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد با اشاره به اجرای برنامه‌های نمایشی در این شهرستان، بیان کرد: سه نمایش به‌صورت همزمان در حال اجراست که این برنامه‌ها با استقبال مردم همراه شده است. همچنین در حوزه فرزندآوری و حمایت از جوانی جمعیت، اقدامات گسترده‌ای انجام شده است و به‌زودی جشنواره ملی شعر طنز با عنوان «قدم نورسیده مبارک» برگزار خواهد شد.

وی گفت: شهرستان بروجرد با داشتن مفاخر، مشاهیر و هنرمندان فراوان در کشور، جایگاه خوبی دارد که باید با برنامه‌ریزی بتوانیم این جایگاه را تقویت کنیم. همچنین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

آقایی با اشاره به شهادت رئیس‌ جمهور، افزود: با توجه به نزدیکی مراسم چهلم شهدای خدمت، دو اثر موسیقی با کلام رونمایی می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره استانی استندآپ کمدی با موضوع آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد. همچنین جشنواره با موضوعات اجتماعی مانند ازدواج، طلاق و فرزندآوری برگزار می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: کارگاه تصویرسازی غدیر در هفته امامت و ولایت و همزمان با جشن‌های عید غدیر برگزار می‌شود. قبل از برگزاری کارگاه تصویرسازی، کارگاه غدیرشناسی با حضور کارشناسان مذهبی برگزار خواهد شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha