• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403032919826
  • خبرنگار : 50975

۷۹۵ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

۷۹۵ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۷۷ نفر در هیئت‌های اجرایی روند برگزاری انتخابات را پیگیری کرده و ۷۹۵ شعبه اخذ رای در ۱۲ شهرستان پیش‌بینی شده که شامل ۵۷۴ شعبه ثابت و ۲۲۱ شعبه سیار است.

محسن حسین میرزایی ۲۹ خردادماه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: در تاریخ پنجم خردادماه با ابلاغ وزیر کشور در سراسر استان‌ها ستاد انتخابات تشکیل شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیات‌های اجرایی انتخابات در ۲۹ نقطه استان شامل ۱۲ هیئت اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۷ هیئت اجرایی در مراکز بخش‌های مستقل کار تسهیلگری انتخابات را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه جانمایی شعب اخذ رای انجام شده است، ادامه داد: شاخصه بسیار مهم در برگزاری انتخابات هماهنگی و تعامل نزدیک و سازنده فرمانداران، بخش‌داران و اعضای هیئت‌های اجرایی همراه با هیئت‌های نظارتی است.

پیش‌بینی ۵۷۴ شعبه ثابت و ۲۲۱ شعبه سیار اخذ رای در استان 

وی تصریح کرد: ۳۷۷ نفر در هیئت‌های اجرایی روند برگزاری انتخابات را پیگیری کرده و ۷۹۵ شعبه اخذ رای در ۱۲ شهرستان پیش‌بینی شده که شامل ۵۷۴ ثابت و ۲۲۱ شعبه سیار است.

حسین میرزایی با بیان اینکه۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی است‌، عنوان کرد: ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرمانداران، نیروهای پشتیبانی و هیئت‌های نظارت، روند برگزاری انتخابات را بررسی می‌کنند.

انتخابات هشتم تیرماه مهم‌ترین انتخابات ۴۵ سال گذشته است

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص چهار راهبرد اصلی امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات، گفت: برای انتخابات پیشرو تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است چراکه انتخابات هشتم تیرماه مهم‌ترین انتخابات ۴۵ سال گذشته است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: افرادی که موظف به برگزاری نظم و امنیت انتخابات هستند تمام تمهیدات لازم را در برگزاری انتخابات اندیشیده‌اند و عمل به قانون و بی طرفی مطلق را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند.

معلمان جزو گروه‌های مرجع مقبول بین مردم  

وی با بیان اینکه امید است آموزش و پرورش در راستای افزایش و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کند، بیان کرد: دانش‌آموزان ابتدایی همراه پدر و مادر پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا شور و نشاط ایجاد شود، همچنین حضور پر رنگ رای اولی‌ها نشان دهنده نشاط اجتماعی و سیاسی دانش‌آموزان است.

حسین میرزایی گفت: معلمان جزو گروه‌های مرجع مقبول بین مردم هستند و موظفند برای برگزاری شور و نشاط در انتخابات اقدامات مفید و موثری در خصوص بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی جهت انتخاب اصلح در بین مردم را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha