• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: ایکسنا
  • کد خبر: 1403032919790
  • منبع : فضای مجازی

ورزشکاران از رییس‌جمهور بعدی چه می‌خواهند؟

ورزشکاران از رییس‌جمهور بعدی چه می‌خواهند؟

«آینده ایران نه تنها برای ورزشکاران، برای همه مردم مهم است. این خاک برای ما و فرزندان‌مان است و اینکه ما بتوانیم این خاک را با صلابت نگه داریم و پرچمش را بالا ببریم، خواسته همه مردم ما است. ورزشکاران با توجه به روحیه‌ای که دارند، روی این پرچم تعصب بیشتری دارند و همیشه برای این پرچم در تمام طول تاریخ جنگیده‌اند.»

به گزارش ایسنا،کانال اخبار ورزش و جوانان نوشت: حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال معتقد است:می‌خواهم رئیس جمهور آینده مشکلات مردم را حل کند. مردم ما خیلی مشکل دارند و این مشکلات یکی دوتا نیست. مردم پای این انقلاب ایستادند و بازهم خواهند ایستاد اما مسئولان هم باید برای مردم جان بدهند و تلاش کنند و حرف و شعار ندهند. اگر کشور خود را دوست دارید، باید شب و روز کار کنید تا این مملکت به آن آبادانی و بزرگی خود برگردد. امیدوارم کسانی که در راس کار می‌آیند، بیشتر به مردم توجه کنند. تمام قشر جامعه نیاز به توجه هستند و انتظار از رئیس جمهور این است که به داد مردم برسند و خدمت‌گذار بی‌چون و چرای مردم باشد. مردم برای آینده‌شان حتما تصمیم می‌گیرند و این مردم تا الان پای همه این عزیزان بودند و حالا شما باید ثابت کنید که جواب این اعتماد را چطور بدهید. 

ابراهیم شکوری، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز میگوید:آینده ایران نه تنها برای ورزشکاران، برای همه مردم مهم است. این خاک برای ما و فرزندان‌مان است و اینکه ما بتوانیم این خاک را با صلابت نگه داریم و پرچمش را بالا ببریم، خواسته همه مردم ما است. ورزشکاران با توجه به روحیه‌ای که دارند، روی این پرچم تعصب بیشتری دارند و همیشه برای این پرچم در تمام طول تاریخ جنگیده‌اند.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته معتقد است:مهم‌ترین مساله ایران قوی، همدلی مردم است و پای صندوق رای برویم و امیدوارم فردی اصلح را برای فردای بهتر و ایران قوی انتخاب کنیم. مطمئنا این کار را همه هم‌وطنان عزیز خواهند کرد و پای صندوق رای می‌روند و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد. فرد اصلح باید مردم را ببیند و به فرامین مقام معظم رهبری گوش کند و در مسیر باشد و برای ملت کار کند و همه چیز را برای ملت و کشور در وهله اول بخواهد. قطعا رئیس جمهور و مشاورانش باید بین مردم باشند و مشکلات مردم را دقیقا حس کنند تا آن‌ها را برطرف کنند. شهید رئیسی خودش بین مردم بود و تمام تلاش خود را می‌کرد تا مشکلات مردم را حل کند. شاید برخی اوقات آن طوری که باید مشکلات حل نمی‌شد اما وقتی مردم می‌دیدند که او دارد تلاش خود را می‌کند، دوستش داشتند و همراه و همدلش بودند و فرد جدیدی که می‌آید، قطعا این روند را خواهد داشت. کشور ما آدم‌هایی همچون سردار سلیمانی دارد و این راه قطعا ادامه خواهد داشت و اتفاقات خوبی برای کشور رقم خواهد خورد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha