• سه‌شنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403032919549
  • خبرنگار : 50283

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات استان گیلان:

اصحاب رسانه فضای سالم و پرشکوه برای انتخابات فراهم کنند

اصحاب رسانه فضای سالم و پرشکوه برای انتخابات فراهم کنند

ایسنا/گیلان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات استان گیلان گفت: اصحاب رسانه با ثبت دقیق و انتشار اخبار صحیح و در نهایت ایجاد فضای سالم همراه با ترویج روحیه همدلی و مشارکت عمومی فضای جامعه را برای برگزاری انتخابات سالم، پرشکوه و دشمن‌شکن فراهم کنند.

سید هاشم حسینی‌ آغوزبنی امروز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به انتخابات پیش ِ رو، اظهار کرد: تمامی روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه استان با توجه به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت ویژه و خطیر رسالت اصحاب رسانه در ثبت دقیق و انتشار اخبار صحیح و در نهایت ایجاد فضای سالم همراه با ترویج روحیه همدلی و مشارکت عمومی فضای جامعه را برای برگزاری انتخابات سالم، پرشکوه و دشمن شکن فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات اسفندماه سال گذشته، روابط عمومی استانداری گیلان در کنار تعامل و همراهی اصحاب رسانه توانست جزء روابط عمومی‌های برتر کشور قرار گیرد، تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز همه روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در کنار تلاش دولتمردان و اصحاب رسانه همدلانه برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه‌ای دیگر گام برداریم.
 
 وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بعد از پایبندی به ارزش‌های الهی و انسانی، کسب رضایتمندی مردم است، افزود : این رویکرد و شاخصه در دولت شهید جمهور نمود عینی داشته و دارد و امروز موضوع مهم انعکاس صحیح و درست این تلاش‌ها و دستاوردهای دولت بزرگ دولت مردمی سیزدهم است.
 
مدیرکل روابط حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان در ادامه بر لزوم ایفای نقش موثر روابط عمومی‌ها به عنوان سربازان خط مقدم جنگ روانی دشمن تاکید و تصریح کرد: به طور قطع روابط عمومی آئینه تمام نمای همت خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی در جهت اقتدار نظام مقدس اسلامی و سربلندی و پیشرفت ملت و کشور است آن هم در شرایطی که دشمنان نظام و انقلاب در ایجاد فضای ناامیدی و عدم پیشرفت کشور تلاشی مذبوحانه دارند.
 

وی افزود: روابط عمومی‌ها با نقش بی‌بدیل خود در انتشار صحیح عملکرد جهادی دولت سیزدهم می‌توانند حضور مردم را در صحنه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر کنند.
 
حسینی آغوزبنی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و بهره‌گیری از فضای مجازی؛ دستاوردهای سازمان و دستگاه متبوع خود و عملکرد مهم و عام المنفعه دولت شهید جمهور را اطلاع‌رسانی کنند.
 
وی تاکید کرد: تقویت رابطه نظامند مردم با دستگاه‌های اجرایی و دولت، تحکیم روابط کارکنان با مدیران و ارتقاء روحیه کار و تلاش برای مردم از دیگر مواردی است که باید روابط عمومی‌ها به آن توجه داشته باشند.
 
حسینی آغوزبنی با بیان اینکه باید مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها افرادی متخصص و کاربلد در این حوزه باشند، افزود: روابط عمومی‌ها باید در همدلی و همکاری نزدیک و منسجم با اصحاب رسانه بتوانند در اطلاع رسانی دستاوردهای دولت نقش محوری خود را ایفا کنند.
 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha