• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403032718594
  • خبرنگار : 50038

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:

برگزاری انتخابات آگاهانه ادامه بدرقه شهیدان خدمت است

برگزاری انتخابات آگاهانه ادامه بدرقه شهیدان خدمت است

ایسنا/همدان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از شکل‌گیری قرارگاه عمار با مدیریت سپاه ناحیه ملایر در راستای ایجاد شور و نشاط و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این قرارگاه شامل ۱۴ کمیته زیر مجموعه است.

فرشاد کشاورزیان یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در جلسه هماهنگی مشارکت عمومی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو که با حضور افراد اثرگذار و پیشکسوت در بخش‌های هنری، فضای مجازی و رسانه شهرستان برگزار شد، افزود: باید به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و آگاهانه با هدف نقطه زنی و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش برویم.

وی با بیان اینکه به طور قطع برگزاری انتخاباتی آگاهانه ادامه بدرقه «شهیدان خدمت» است، خاطرنشان کرد: پرتلاش بودن و معتقد بودن به مبانی انقلاب؛ دو ویژگی بسیار مهم برای رئیس جمهور آینده کشور محسوب می‌شود.

کشاورزیان با تاکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی این دو ویژگی را داشتند و خداوند به واسطه خلوص نیت و زحمات ایشان، عزتی پرآوازه و ماندگار به وی داد، افزود: به طور قطع فقدان ایشان و همکاران شهیدشان در سانحه بالگرد برای ما ضایعه بزرگ است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اظهار کرد: کمیته هنرمندان و فضای مجازی تحت نظارت اداره این اداره در راستای برگزاری انتخاباتی با شکوه، زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اسلحه را فراهم می‌کند و باید تلاش شود بین شش کاندیدای ریاست جمهوری، فردی انتخاب شود که بیشترین اعتقاد عملی به مبانی انقلاب را داشته باشد.

وی از افراد اثرگذار در حوزه هنر، فرهنگ و ادب و رسانه خواست تا با ساخت کلیپ‌های کوتاه از عموم مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کنند، همچنین انتشار کلیپ‌ها و پوسترهای انتخاباتی در کانال‌های پرمخاطب ملایر یکی دیگر از پیشنهاد مطرح شده در این جلسه بود.

ول انگاری موجود در فضای مجازی باید مدیریت شود

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه ملایر نیز در این جلسه با گلایه از اینکه در حال حاضر فضای مجازی در سطح کشور، استان و شهرستان ملایر حالت ولنگاری دارد، تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری باید این فضا مدیریت شده و به سمت فضایی هدفمند در بحث انتخابات اصلح پیش برویم.

حامد حسنی با بیان اینکه فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید در تراز آیت الله رئیسی باشد، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در بحث امنیت، سلامت و پیشرفت و توسعه جامعه و کشور و کاهش تحریم‌ها به طور قطع اثرگذار است.

وی با بیان اینکه هر کدام از پیشکسوتان حوزه هنر و فضای مجازی در ملایر باید ضمن تقسیم وظایف به سمت تولید محتوا در آثار نمایشی و هنری رسانه‌های خود پیش بروند، افزود: انعکاس هرگونه خبر مخرب شده در بحث انتخابات رصد شده و با مسببین آن برخورد قانونی می‌شود.

وی از راه‌اندازی پویش« #مثل رئیسی » و ‌« #به قول نزدیک هستیم» به همین مناسبت خبر داد و گفت: اصحاب رسانه ملایر باید در فرصت باقیمانده به سمت سوژه‌یابی انتخاباتی، مصاحبه با افراد برجسته و اثرگذار و تولید محتوا پیش بروند.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه هنرمندان برجسته عضو این قرارگاه ‌می توانند با تولید کلیپ‌های هنری اثرگذار زمینه حضور حداکثری در پای صندوق رای را فراهم کنند، افزود: باید به سمت برانگیختگی ملی و شور و شعور همگانی پیش برویم.

حسنی پیشنهاد داد: در بحث فضاسازی انتخاباتی بنرهایی با محتویات دعوت مردم به مشارکت به صورت متحدالشکر زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد و اتحادیه چاپخانه داران تهیه و در سطح شهر و روستا نصب شود.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا از ظرفیت سخنران‌های نسرا در اپلیکیشن روبیکا به منظور برگزاری نشست‌های آنلاین پرسش و پاسخ و تبیین در بحث انتخابات استفاده می‌شود، گفت: استفاده از ظرفیت ۷۳ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان، توزیع اقلام فرهنگی و پوستر برای ایجاد شور انتخاباتی یکی دیگر از اقدامات در دست اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha