• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403032718442
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

شاخص‌های انتخاب کاندیدای اصلح چیست؟

شاخص‌های انتخاب کاندیدای اصلح چیست؟

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، لازم است شاخصه‌های فرد اصلح را بشناسیم تا این امر تسهیل‌کننده تشخیص و انتخاب بهتر باشد.

سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، عنوان کرد: همه را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنم برای داشتن ایرانی آباد باید فردی را انتخاب کنیم که کشور را به بهترین شکل اداره کند.

وی افزود: همه کسانی که در صحنه رقابت حضور دارند واجد صلاحیت هستند، اما به ‌صورت نسبی هر کدام از این افراد دارای مراتبی هستند. سزاوار است تحقیق کنیم و فردی که بهترین وجه صلاحیت اداره کشور را دارد انتخاب کنیم.

احمد زاده با بیان اینکه انتخابات مسیر تحول و اصلاح کشور است و مردم دنبال اصلح هستند، اظهار کرد: قطعا مردم با تحقیق، شناخت و آگاهی از برنامه های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شایسته ترین را انتخاب می کنند.

سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه ایران اسلامی امروز و پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در یک آزمون بزرگ قرار دارد که همه در این زمینه مسئولیت داریم، گفت: شرکت مردم در تشییع شهدای خدمت نشان داد که مردم چنین کسی را می‌خواهند. 

وی با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه افزود: رسانه‌ها شاخص‌ها را برای انتخاب رئیس جمهور اصلح تبیین کنند. 

خرمدل، سرباز رهبر بودن، مردم‌داری، متفاوت نبودن سفره و زندگی رئیس جمهور آینده با مردم، جهادی و خستگی ناپذیر بودند، استکبار ستیز بودن را از ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح عنوان کرد.

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این خصوص با بیان اینکه مردم استان با حضور در پای صندوق های رای به سربلندی و پیشرفت کشورمان کمک کنند، گفت:  دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی گسترده برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای کرده‌اند و این بار هم مردم با مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب رئیس جمهوری شایسته این توطئه ها و تلاش ها را نقش بر آب می کنند.

وی حضور گسترده مردم کشورمان در مراسم تشییع و بزرگداشت رئیس جمهور آیت الله شهید ابراهیم رییسی و همراهانش را نشان دهنده ارتباط قلبی مردم با مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام امرالله اندرزیان، معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج نیز در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت:انقلابی بودن، فعال بودن، پرکار بودن، مردمی بودن، مظهر شعارهای انقلاب بودن، معتقد به مبانی نظام اسلامی بودن، خدمتگذار مخلص مردم بودن، بن بست شکن، داشتن نگاه به داخل برای حل مشکلات کشور و حافظ استقلال سیاسی کشور بودن از شاخصه های انتخاب اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

حجت الاسلام خیرالله امیری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: مردم می توانند با شنیدن برنامه ها و صحبتهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری انتخاب اصلح و بهتری داشته باشند.

وی افزود: کشور به یک رئیس جمهور کارآمد، توانمند، خستگی ناپذیر، اخلاق مدار و دلسوز مردم نیاز دارد. کسی باید رئیس جمهور شود که هدفش خدمت به مردم و کار برای مردم باشد.

به گزارش ایسنا، معتمدین  ۲۲ هیات اجرایی و ۸۴۳ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان تعیین شده که از این تعداد ۴۴۴ شعبه ثابت و ۳۹۹ شعبه سیار است و از این تعداد ۳۵۰ شعبه اخذ رای شهری و ۴۹۳ شعبه روستایی و عشایری است. ۱۵ هزار نفر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha