• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032718381
  • خبرنگار : 50605

فرماندار خبر داد:

پیش‌بینی ۲۰۴ شعبه اخذ رأی در نجف‌آباد

پیش‌بینی ۲۰۴ شعبه اخذ رأی در نجف‌آباد

ایسنا/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت:  ۲۰۴ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

موسی مباشری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انجام فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در نجف‌آباد، اظهار کرد: با تشکیل هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان و بخش‌ها، اقدامات لازم برای برگزاری این اتفاق مهم انجام شده است.

وی افزود: ۲۰۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان نجف‌آباد پیش‌بینی شده که دو مورد آن سیار بوده و در روز انتخابات در مناطق روستایی و شهری اخذ رأی را انجام می‌دهد.

به گفته فرماندار ویژه نجف‌آباد حدود ۵۰۰۰ نفر در برگزاری این دوره از انتخابات همکاری دارند که در حال حاضر تیم‌های رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی تشویق به حضور مردم و آگاه‌سازی جامعه را انجام می‌دهند.

مباشری یادآور شد: بسیاری از شعب اخذ رأی مثل انتخابات سال گذشته در مکان‌های قبلی خواهد بود ولی تعدادی هم بر اساس تجربه قبلی جابجا می‌شود.

وی معتقد است همت و اراده همگانی و گروه‌های مختلف سیاسی و اقوام برای حضور در انتخابات به کار گرفته شده و با وجود این هم‌افزایی شاهد افزایش مشارکت مردمی خواهیم بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد با اشاره به اینکه مردم از دولت جدید مطالبات زیادی دارند، تصریح کرد: حضور در انتخابات و حماسه‌آفرینی علاوه بر عزت کشورمان در عرصه بین‌المللی، قدرت مهمی برای پیگیری مطالبات مردم توسط رئیس‌جمهور منتخب و هیات دولت آینده خواهد بود.

مباشری با اشاره به روحیه خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهور شهید کشورمان، خاطرنشان کرد: مردم با مشاهده چنین رویکرد و برنامه‌ای از دولت آینده نیز انتظار دارند با همان روحیه پیش برود و در انتخاب اصلح برنامه کاندیداها را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمامی فرآیندها و اقدامات دستگاه‌های دولتی در این یک ماهه بعد از حادثه بالگرد رئیس‌جمهور در نجف‌آباد مثل قبل ادامه داشته، گفت: هیچ‌گونه اختلالی در خدمت‌رسانی نبوده و طرح‌ها و پروژه‌ها با قوت پیش می‌روند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد از مردم این شهرستان خواست تا با حضور حداکثری خود مثل تشییع پیکر شهید خلبان دریانوش، حماسه دیگر خلق کنند و پشتوانه‌ای برای رئیس‌جمهور آینده باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha