• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403032416637
  • خبرنگار : 50175

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان:

۱۰۰۱ مرکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی در لرستان وجود دارد

۱۰۰۱ مرکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: ۱۰۰۱ مرکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی در استان وجود دارد.

رامین منظمی امروز ۲۴ خردادماه در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت با اشاره به این پروژه، اظهار کرد: این طرح جزو پروژه‌هایی بود که در این دولت افتتاح شد و در این راستا تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در لرستان ۲۴۶ تخت بستری تأمین اجتماعی وجود دارد که با بهره‌برداری از این پروژه، مجموع تخت‌های بیمارستان تأمین اجتماعی در استان به ۳۱۰ تخت رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۸۰ هزار نفر معادل ۵۲ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

منظمی بیان کرد: یک‌هزار و یک مرکز طرف قرارداد با این سازمان در استان وجود دارد که ۲۲۵ مرکز طرف قرارداد در بروجرد فعال بوده و خدمات را به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه صادر شده است، افزود: در این بیمارستان ۵۵۶ هزار ویزیت انجام شده و ۶ هزار بیمار بستری شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ مرکز درمانی در استان وجود دارد که شامل سه بیمارستان، سه پلی‌کلینیک و هفت درمانگاه است.

منظمی یادآور شد: در شبانه‌روز ۱۷ هزار خدمت در لرستان ارائه می‌شود و با این جمعیت جزو استان‌هایی هستیم که در بخش بستری ۸۲ درصد رضایتمندی را داریم.

وی با بیان اینکه لرستان اولین استان کشور در دسترسی به خدمات درمانی تامین اجتماعی بوده و سال گذشته ۲ میلیون ۷۰۰ هزار ویزیت در لرستان انجام شده است، گفت: سال گذشته ۴۰۰ نفر نیروی جدید در استان اضافه شده و در بروجرد در آزمون ۳۱ فروردین ۷۵ نیرو، ۱۵ خدمه جذب شدند که ۹۰ نیروی جدید هم برای این فاز و ۸۰ نفر برای فاز بعدی به این مجموعه اضافه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha