• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403032416629
  • خبرنگار : 71489

با مشاوران فرهنگی قالیباف آشنا شوید

با مشاوران فرهنگی قالیباف آشنا شوید

برنامه «میزگرد فرهنگی» ویژه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از امروز، ۲۴ خرداد با حضور یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در شبکه دو سیما برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عصر پنجشنبه در ادامه حضور نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در رسانه ملی، برنامه‌ای با حضور محمدباقر قالیباف با عنوان «میزگرد فرهنگی» از شبکه ۲ سیما و برگزار شد و صدیقه حجازی و مصطفی غفاری به عنوان مشاوران فرهنگی این نامزد انتخابات را همراهی کردند.

با مشاوران فرهنگی قالیباف آشنا شوید
مصطفی غفاری(راست) و صدیقه حجازی(چپ)

صدیقه حجازی در حال حاضر عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدیر کارگروه زنان و کودکان دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی فلسطین مجلس شورای اسلامی است و نماینده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شورای علمی- فرهنگی بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. او در کارنامه سوابق خود فعالیت به عنوان دبیر کل حزب جمعیت زنان انقلاب اسلامی ایران و مدیرکل امور بانوان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را دارد.

مصطفی غفاری متولد ۱۳۶۴ در ساری است؛ وی دارای دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) و عضو هیات‌علمی دانشکده سیاسی و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی این دانشگاه است. در کارنامه سوابق او سردبیری دوماه‌نامه «گفتمان الگو»، فعالیت به عنوان مدیر تحقیق و توسعه معاونت رسانه در موسسه انقلاب اسلامی و عضویت در هیأت مدیره گروه رسانه‌ای مهر به چشم می‌خورد.

با مشاوران فرهنگی قالیباف آشنا شوید
از راست: حسین انتظامی، شهاب اسفندیاری و الهام یاوری

حسین انتظامی مدرس ارتباطات، قائم مقام پیشین وزارت ارشاد، رئیس پیشین سازمان سینمایی در کنار الهام یاوری، مدیر پیشین بنیاد ملی نخبگان، عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان همراه با شهاب اسفندیاری رئیس دانشکده صداوسیما به عنوان کارشناسان فرهنگی، در این میزگرد قالیباف و مشاوران فرهنگی او را به چالش کشیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha