• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403032416377
  • خبرنگار : 50660

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

منشأ بیشتر آسیب‌های اجتماعی مربوط به ناآگاهی شهروندان است

منشأ بیشتر آسیب‌های اجتماعی مربوط به ناآگاهی شهروندان است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همیشه و به صورت مستمر باید وجود داشته باشد، گفت: منشأ بیشتر آسیب‌های اجتماعی به ناآگاهی شهروندان مربوط می‌شود.

سرهنگ مرتضی عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، پویش ملی چله خدمت را ادامه دهنده راه شهید جمهور و شهیدان خدمت دانست و اظهار کرد: فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری اقداماتی از جمله برگزاری کلاس، دوره و کارگاه‌های آموزشی را در راستای این پویش انجام داده است.

وی افزود: امروز شاهد برگزاری پویش چله خدمت در قالب ارائه خدمات ویزیت و مشاوره‌ خانواده، مشاوره‌ مذهبی و تربیتی، مشاوره طب سنتی، کارگاه اصلاح سبک زندگی و همچنین موضوعات در راستای خدمات پلیس از جمله آموزش استفاده مناسب فرزندان و خانواده از فضای مجازی، آشنایی با انواع مواد مخدر و آسیب‌ها و آشنایی با آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای در روستای بهرام آباد بودیم‌.

عسگری آسیب‌های ناشی از بازی‌های رایانه‌ای را مسئله مهم دانست و گفت: با شروع شدن فصل تابستان دانش آموزان و نوجوانان بیشتر به سمت بازی‌های رایانه روی می‌آورند که نیازمند آموزش است و این مهم در دستور کار همکاران ما قرار دارد.

وی ادامه داد: ما و همکارانمان هرکاری که بتوانیم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فراهم‌سازی آرامش اجتماعی برای شهروندان استان انجام دهیم و با تمام توان در خدمت عزیزان هستیم.

وی در پایان گفت: آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همیشه باید وجود داشته باشد و اگر استمرار آموزش نباشد قطعاً آسیب‌های اجتماعی به همراه خواهد داشت و در معاونت اجتماعی فراجا نیز بر اساس آسیب‌شناسی‌های انجام شده، منشأ بیشتر آسیب‌های اجتماعی به ناآگاهی شهروندان مربوط می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha