• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032315972
  • خبرنگار : 50630

آیین تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج‌های موفق در سوادکوه برگزار شد

آیین تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج‌های موفق در سوادکوه برگزار شد

ایسنا/مازندران به مناسبت هفته ازدواج آسان، آیین تجلیل از فعالین و خادمین حوزه ازدواج و زوج‌های موفق و الگو در شهرستان سوادکوه برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران امروز در همایش وصال که در شهرستان سوادکوه برگزار شد، اظهار کرد: دولت شهید خدمت آیت الله رئیسی، مانا و خدمات این دولت ادامه‌دار خواهد بود.

محمدرضا ییلاقی با اشاره به برگزاری همایش وصال اظهار داشت: همایش وصال برای قدردانی از افرادی است که در جهت انجام ازدواج آسان تلاش می‌کنند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان مازندران در راستای ماموریت‌های خود برنامه‌های ویژه و خاصی را برای گسترش ازدواج آسان در شهرستان‌ها در نظر دارد.

تشکیل کارگروه ازدواج آسان در سوادکوه

رمضان غلامی فرماندار سوادکوه نیز در این همایش با اشاره به وظایف ادارات و نهادهای مرتبط در این حوزه گفت: شرایط ازدواج آسان باید توسط مدیران و متولیان برنامه‌ریزی و کارگروه ازدواج آسان با عضویت بانوان و محوریت ادارات مرتبط در شهرستان سوادکوه تشکیل شود.

غلامی افزود: تعلیم و تربیت فرزندان مهم است و خانواده و اجتماع تاثیر بسزایی در فرزندان دارد. خانواده‌ها می‌توانند محیط مناسب برای فرزندانشان را ایجاد کنند. به عبارت دیگر خانواده‌ها فقط به ادارات و آموزش و پرورش اکتفا نکنند و به وظایف خود عمل کنند.

آیین تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج‌های موفق در سوادکوه برگزار شد

فراهم شدن ازدواج آسان برای جوانان

حجت الاسلام جعفری امام جمعه پل سفید نیز در همایش تجلیل از فعالین و خادمین حوزه ازدواج و زوج‌های موفق و الگوی سوادکوه گفت: باید ازدواج آسان گسترش یابد و هر چه در ازدواج سخت گیری کنیم، به ضرر جامعه خواهد بود.

امام جمعه پل سفید افزود: باید با مدیرانی که در حوزه جمعیت ضعیف عمل کردند، برخورد انقلابی صورت گیرد.

وی گفت: بخاطر همین عملکرد ضعیف امروز باروری در کشور گران و ناباروری ارزان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha