• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403032315818
  • خبرنگار : 50604

افتتاح متمرکز ۶۹ طرح جهاد کشاورزی در استان گلستان

افتتاح متمرکز ۶۹ طرح جهاد کشاورزی در استان گلستان

ایسنا/گلستان همزمان با هفته جهادکشاورزی ۶۹ طرح تسهیلاتی و عمرانی جهادکشاورزی استان گلستان، امروز به صورت متمرکز در روستای پیرواش سفلی شهرستان آق قلا با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایر کشور افتتاح شد.

 در سومین روز از هفته جهاد کشاورزی و با حضور دکتر شایان نادری رییس امور عشایری کشور، دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، حجت الاسلام سائری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه، حاج آخوند رهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا، معاونین ، مدیران ستادی و شهرستان صبح امروز ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل آب بندان روستای پیرواش از توابع شهرستان آق قلا برگزار شد.

دکتر نادری رییس سازمان عشایری کشور در سخنانی با تبریک ایام هفته جهادکشاورزی و پاسداشت و گرامیداشت یاد و نام جهادگرانی که در مجموعه وزارت جهادکشاورزی فعالیت کردند، حل تنش های موجود و تنظیم بازار و تامین نهاده ها را ثمره برنامه اصولی و درست وزارت جهادکشاورزی عنوان و بر استمرار این مسیر تاکید کرد.

محمد برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در این مراسم اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی امسال ۶۹ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف کشاورزی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار این ۶۹ پروژه تسهیلاتی و عمرانی را ۳۸۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۴۱۰ نفر اشتغال مستقیم و برای ۲۵۴۴ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد و ۵ هزار و ۹۵۱ خانوار از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

محمد برزعلی افزود: در هفته جهادکشاورزی تعداد ۴۰پروژه در حوزه آب و خاک، ۳پروژه در حوزه باغبانی و گلخانه، ۱ پروژه در حوزه زراعی؛ ۱۶پروژه در حوزه دام و طیور، ۳ پروژه در حوزه شیلات و آبزیان، ۴پروژه در حوزه صنایع تبدیلی و ۲پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به بهره‌برداری می‌رسد.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام سائری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با اشاره به اینکه جهاد سازندگی یکی از نهادهای جوشیده از انقلاب اسلامی ایران است که از بدو تأسیس توانست بسیاری از جوانان انقلابی کشور را جذب فعالیت های خود کند، افزود: مأموریت اولیه و اصلی محول شده به جهاد سازندگی، رسیدگی به روستاها، محرومیت زدایی از مناطق محروم و تمرکز به توسعه اقتصادی روستاها بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha