• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403032315797
  • خبرنگار : 71567

وزیر علوم:

در حال نهایی کردن دستورالعمل انتخاباتی دانشگاه‌ها هستیم

در حال نهایی کردن دستورالعمل انتخاباتی دانشگاه‌ها هستیم

وزیر علوم از تدوین دستورالعمل انتخاباتی دانشگاه ها خبر داد و گفت: مجوز این دستورالعمل از سرپرست ریاست جمهوری گرفته شده است و در حال نهایی کردن این دستورالعمل هستیم.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل به مهم ترین برنامه های انتخاباتی دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: ما در وزارت علوم در زمینه انتخابات یک سری کارها انجام دادیم، برنامه ما این بود، فکر می کردیم یک سال و چند ماه برای این موضوع فرصت داریم تا این برنامه ها را نهایی کنیم، با توجه به اینکه این اتفاق و ضایعه اتفاق افتاد، اولویت های انتخاباتی خود را مشخص کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تعیین کردیم در این مدت کوتاه چه کارهایی را می توانیم برای انتخابات انجام بدهیم. این برنامه ها نهایی و در دستور کار قرار گرفت. به عنوان مثال ما روی یک سری دستورالعمل ها کار کارشناسی انجام در اجلاس روسای دانشگاه ها مطرح و نظر نخبگانی را گرفته بودیم در حال نهایی کردن این دستورالعمل ها بودیم که این ضایعه اتفاق افتاد.

وزیر علوم افزود: من مجوز اجرای دستورالعمل های فوق را از جناب آقای دکتر مخبر گرفتم چون ایشان طی بخشنامه ای اعلام کرده بودند که هیچ گونه آیین نامه، دستورالعمل جدید یا نقل و انتقالی خارج از عرف صورت نگیرد به همین دلیل ما چون این کارو قبل انجام داده بودیم برای اینکه به شکل قانون تبدیل کنیم، به ایشان مراجعه و مجوز آن را گرفتم. ایشان نیز پس از بررسی اعلام کردند اجرای این دستورالعمل بلامانع است.

زلفی گل با بیان اینکه در حال نهایی کردن دستورالعمل های فوق هستیم، اظهار کرد: علاوه بر آن یک سری ساختمان ها و فضاهای آموزشی تحقیقاتی هم تکمیل شده است، سعی می کنیم این مراکز را افتتاح کنیم. برای برنامه توسعه هفتم نیز یک سری تکلیف  مشخص شده بود ما از قبل آن آماده کردیم تا مدیریت بعدی اگر دوست داشت بتواند از آن استفاده کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha