• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403032315742
  • خبرنگار : 50167

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

حضور حداکثری در انتخابات، رسالت امروز جامعه است

حضور حداکثری در انتخابات، رسالت امروز جامعه است

ایسنا/زنجان جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو حرکتی عظیم در کشور اسلامی است، اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات رسالت امروز جامعه است.

حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر امروز (۲۳ خردادماه) در نشست هم‌فکری و هم‌افزایی فعالان جهاد تبیین که با حضور جمعی از مسئولان، نخبگان، اساتید و هادیان سیاسی استان که در سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه از صدر اسلام محور حق و باطل همواره در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند، افزود: رسول مکرم اسلام (ص)در خطبه غدیر جایگاه ولایت را در راستای استمرار رسالت و نبوت برای مردم تبیین کردند. معاندان و دشمنان حتی به پیامبر (ص)، بزرگ‌ترین رهبر جهان بشریت و گل سرسبد انسانیت شایعه و تهمت می‌زدند، اما پیامبر (ص) با آنان رفتار کریمانه‌ای داشتند.

وی با تاکید بر اینکه جریان‌شناسی از ابتدای اسلام تاکنون وجود داشته و ضروری بوده است، تصریح کرد: برخی افراد در جامعه نقش ستون پنجم را ایفا می‌کنند و این طرز تفکرها همان چیزی است که در صدر اسلام نیز در برخی معاندان وجود داشت.

او با بیان اینکه امروز باید نگاه‌ها را عوض کنیم چرا که در هر شرایطی که قرار می‌گیریم اگر جریان‌شناسی درستی نداشته باشیم موفق نخواهیم شد، خاطرنشان کرد: برخی افراد تنها راه حل رفع مشکلات کشور را دوستی با غرب می‌دانند و به گذشته کشور پشت می‌کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بابیان اینکه باید ندای توحید مقاومت و ایستادگی و مبارزه را در دنیا انتشار دهیم،گفت: فراز و نشیب‌های فراوانی پس از انقلاب اسلامی داشتیم که با عنایت خداوند متعال و وجود بابصیرت و صلابت‌گونه مقام معظم رهبری از همه بحران‌ها عبور کرده‌ایم.

طیبی‌فر با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی رئیس جمهور شهید، شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را اتفاقی ناگوار و غیر منتظره عنوان کرد و افزود: از ابتدای فعالیت ایشان در سمت رئیس جمهور حملات و هجمه‌های زیاد و سنگینی به ایشان وارد شد اما وی مردانه در میانه میدان ایستاد و جانانه ریل‌گذاری‌های اقتصادی جدید را بنا کرد.

وی ادامه داد: وی در طول مدت فعالیت خود چندین هزار کارگاه و کارخانه را احیا و راه‌اندازی کرد چرا که تفکری وابسته به غرب نداشت.

او در ادامه، انتخابات پیش رو را حرکتی عظیم در کشور اسلامی دانسته و تصریح کرد: به منظور ادامه ریل‌گذاری در مسیر انقلاب اسلامی و با توجه به برخی مشکلات موجود در جامعه به یک استمرار و سرعت عمل نیاز است تا این مسائل هر چه سریعتر رفع شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات، رسالت امروز جامعه است است چرا که طبق فرموده مقام معظم رهبری مکمل حرکت عظیمی است که در تشییع پیکر شهدای خدمت انجام شد.

وی کارآمدی، اعتقاد به مبانی انقلاب و ارزش‌ها را از شاخصه‌های انتخاب رئیس جمهور آینده دانست و گفت: مرزبندی بین تفکرات خودی و غیرخودی و استمرار حرکت در مسیر ارزش‌ها، یکی از ملاک‌های انتخاب اصلح است.

طیبی‌فر تصریح کرد: موضوع ولایت‌مداری با سه مقدمه شکل پیدا می‌کند، ولایت‌فهمی، ولایت‌باوری و ولایت‌مداری؛ اینها سه مولفه اصلی در انتخاب فرد اصلح است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha