• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403032315382
  • خبرنگار : 71560

تا انتخابات

قوامی: رقابت سالم کاندیداها منجر به افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود

قوامی: رقابت سالم کاندیداها منجر به افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‌های واقعی کاندیداها در رقابت‌های انتخاباتی امید و اعتماد را در بین مردم افزایش خواهد داد و هر چقدر امید و اعتماد در بین مردم بالاتر برود، مشارکت مردم در انتخابات نیز بالاتر خواهد بود.

هادی قوامی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: اگر تبلیغات انتخاباتی سالم باشد و کاندیداها در فضایی سالم به رقابت با یکدیگر بپرداند و برنامه های خود را ارائه کنند، قطعا بر روی مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر کاندیداها نقدی دارند باید دلسوزانه باشد نه اینکه آن را تخریبی بیان کنند. رقابت سالم کاندیداها می تواند به افزایش مشارکت مردم در انتخابات کمک کند.

وی تاکید کرد: کاندیداها باید در فرصت تبلیغاتی که دارند برنامه های عملیاتی به جامعه ارائه کنند. گفت‌وگوی صادقانه با مردم منجر به افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد. کاندیداها باید رقابتی مبتنی بر رفاقت با یکدیگر داشته باشند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس با بیان اینکه وعده هایی که کاندیداها ارائه می کنند باید متناسب با امکانات کشور باشد، اظهار کرد: وعده های واقعی امید و اعتماد را در بین مردم افزایش خواهد داد. هر چقدر امید و اعتماد در بین مردم بالاتر برود، مشارکت مردم در انتخابات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ۸۰ نفر برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کردند اما شورای نگهبان با بررسی تمام جوانب لیست ۶ نفره را ارائه کرده است تا مردم از بین این افراد رئیس جمهور مورد نظر خود را برگزینند.

وی با بیان اینکه در این انتخابات تمام جریان های اصلی سیاسی که همواره به رقابت با یکدیگر می پردازند، دارای کاندیداها هستند، تصریح کرد: این امر نشان می دهد که برای حاکمیت تفاوت نمی کند که کدام جریان فکری پیروز انتخابات خواهد شد بلکه با نظر مردم رئیس جمهور آینده انتخاب می شود.

قوامی افزود: در نهم تیرماه نتیجه انتخابات مشخص خواهد شد و سپس باید همه دست به دست هم داده تا برای غلبه بر ابرمشکلات کشور گام برداشت. باید رئیس جمهور منتخب ملت را یاری داد. ان‌شاءالله مجلس دوازدهم، دولت چهاردهم را کمک می دهد تا به مردم خدمت کند. ان شاءالله این فرصت را به یک قوت برای کشور تبدیل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha