• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403032215208
  • خبرنگار : 50598

سخنگوی دولت:

سمت درست تاریخ را انتخاب کنید

سمت درست تاریخ را انتخاب کنید

ایسنا/مرکزی سخنگوی دولت با بیان اینکه هنرمندان نباید جایگاه خود را دست کم بگیرند خطاب به آن‌ها گفت: به اخلاص، پشتکار، ایستادگی، تفکر و بصیرت خود بنگرید و سمت درست تاریخ را انتخاب کنید و برای آن بجنگید.

علی بهادری جهرمی، ۲۲ خرداد در آیین اختتامیه رویداد طوفان بیداری در اراک خطاب به هنرمندان گفت: شما هنرمندان سخنگویان نظام، دولت، جبهه مقاومت، حق طلبی، ایستادگی و ظلم ستیزی هستید و بلند و جاودانه این موضوعات را به گوش جهانیان می‌رسانید.

وی با بیان اینکه هنرمندان نباید جایگاه خود را دست کم بگیرند، افزود: به اخلاص، پشتکار، ایستادگی، تفکر و بصیرت خود بنگرید و سمت درست تاریخ را انتخاب کنید و برای آن بجنگید.

بهادری جهرمی با اشاره به جنگ شدید و تمام‌قد رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران اضافه کرد: این جنگ رسانه‌ای را شوخی نگیرید. در دوره جنگ سرد، یک قطب توانست قطب دیگر را فقط با جنگ رسانه‌ای و افکار عمومی شکست دهد. امروز دشمنان با ده‌ها برابر آن جنگ رسانه‌ای و با این دنیای رسانه علیه ایران اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز تمام زورگویان در یک طرف و ایران اسلامی در کنار جبهه مقاومت در یک طرف و در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند و صحنه بزرگ و جدی چه‌ در عرصه بین‌الملل مثل وقایع طوفان الاقصی و وعده صادق و چه در حوزه داخلی رقم خورده است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی اقدامات متعددی در حوزه توسعه علم، سلامت، فرهنگ، اجتماع، سیاست و آزادی حقیقی رقم زده و باید برای آن‌ها جهاد کنیم. با صدای هنر، آثار جمهوری اسلامی را باید به گوش ملت و جهانیان برسانیم و آتشی را که غرب و رسانه‌اش روی ملت ما می‌ریزند، باید با زبان هنر نمایش دهیم.

وی با بیان اینکه سه سال پیش مردم خط درست خدمت را انتخاب کردند گفت: بایستی موضوعات سه سال اخیر مثل توسعه خطوط برقی، حل تنش‌های آبی، توسعه سلامت و بهداشت و تخت های بیمارستانی، رایگان کردن درمان کودکان زیر ۷ سال، نرخ تورم و رکود ۱۰ ساله‌ای که به سمت رشد رفته و صندوق جهانی توسعه نیز این موضوع را اعلام کرده است را به اطلاع همه برسانیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دشمنان تحریم‌های متعددی علیه ما وضع کردند و حتی ما را تحریم واکسن نیز کردند ولی ما ایستادگی کردیم و پیروز شدیم. هنرمندان باید چگونگی گذر از این مسائل را به گوش‌مردم برسانند.

بهادری جهرمی اضافه کرد: در آبان ۹۸ وقتی آن اتفاقات با یک الگو و سیاست خارجی افتاد و تهران شلوغ شد، رسانه‌های آمریکایی تیتر زدند که تحریم‌ها دارد کار می‌کند. ولی دو هفته پیش، سنای آمریکا، وزیر خارجه‌اش را صدا زد و پرسید که طی سه سال گذشته با وجود اینکه ما تحریم‌ها را مضاعف کردیم، چرا جابه‌جایی کشتی‌های تجاری و فروش نفت افزایش یافته و تحریم‌ها کار نمی‌کند؟ تبیین چرایی شکل گیری این دو موضوع، بر عهده هنرمندان است و علت آن باید با صدای هنر به گوش مردم برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha