• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403032215114
  • خبرنگار : 50536

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

رسانه‌ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

 رسانه‌ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: رسانه‌ها باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند باشیم، چون افتخار نظام در گرو مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است.

تراب محمدی امروز (۲۲ خرداد ماه) با حضور در ششمین نشست از سلسله نشست‌های رسم خدمت، اظهار کرد: ۳۲۳۲ شعبه اخذ رای در استان مستقر می‌شود و از لحاظ پشتیبانی و دستگاه احرازهویت، مشکلی در این استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد دستگاه مازاد برای استان در نظر گرفته شده تا در صورت آسیب، مشکلی در روند برگزاری به وجود نیاید، گفت: آموزش فرمانداران، بخش داران و متولیان انتخابات از دو روز پیش آغاز انتخابات و تا پایان هفته ادامه دارد. مجریان انتخابات باید مثل انتخاب مجلس و بلکه بیشتر از آن، سلامت و اخلاق را رعایت کنند و هر فردی که در انتخابات دست دارد، حق ندارد له و علیه کاندیدایی حرفی بزند.

او با بیان اینکه استفاده دستگاه‌های دولتی از بیت‌المال برای تبلیغ یا هر چیز دیگری، جرم است، ادامه داد: درخواستی که از شما رسانه‌ها دارم این است که تمام مردم اعم از جوانان، اعضای ستادهای انتخابات و طرفداران کاندیداها را به رعایت اخلاق توصیه کنید. تلاش کنیم عاملی برای تحریف کاندیداها، ستادها و هواداران آنها نباشیم، بلکه عاملی برای برگزاری پرشور انتخابات همراه با حفظ اخلاق در جامعه باشیم.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: طبق اعلام دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، یک میلیون و ۴۰۰ نفر در تشییع شهدای خدمت در تبریز حضور داشتند که این حضور با توجه به محبوبیت آنها بوده است و مردم قدردان زحمات آنها هستند.

وی با بیان اینکه هر فردی که پیش خدا حساب و کتابش درست باشد و خدمت صادقانه، ایثارگرانه و موثر داشته باشد در قلب مردم محبوبیت پیدا می‌کند، افزود: شهدای خدمت، ساده زیست، صادقانه و با مردم بودند. در طول تاریخ نباید یاد و خاطره تمام شهدا، بویژه شهدای حادثه اردیبهشت ماه را فراموش کنیم، چون اگر می‌خواهیم زنده بمانیم باید یاد آنها را زنده نگه داریم.

وی به چند پروژه آماده افتتاح در استان اشاره کرد و گفت: مسیر برگشت آزادراه تبریز - بازرگان تا هشتم تیر ماه امسال و مسیر رفت آن هم در هفته دولت افتتاح خواهد شد و پروژه کنارگذر ایلخچی نیز در این مدت افتتاح خواهد شد.

او با بیان اینکه قطعه ششم آزادراه تبریز - ارومیه از وضعیت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: ۳۵ کیلومتر بزرگراه اهر - مشکین شهر در حوزه ماست که با مشکلاتی مواجه بوده است، اما امیدوارم با تخصیص اعتبار، شاهد اتفاق‌های خوب در این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد در دولت سیزدهم احیا شد، گفت: یک کارخانه خودروسازی که سال ۱۳۸۳ تاسیس شده بود، در دولت سیزدهم احیا شد. بیش از ۴۰ درصد تولیدات این کارخانه داخلی‌سازی شده است و امیدواریم با تکنولوژی‌های جدید به ۱۰۰ درصد برسد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افزود: این کارخانه سالانه ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس شهری تولید می‌کند و تولید اتوبوس‌های غیرشهری را هم در برنامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha