• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403032215034
  • خبرنگار : 30057

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت:

شهید رئیسی الگوی کرامت برای آبادیران بود/مشکل آب بیش از نیمی از استان‌ها تا سال آینده حل می‌شود

شهید رئیسی الگوی کرامت برای آبادیران بود/مشکل آب بیش از نیمی از استان‌ها تا سال آینده حل می‌شود

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی، مردی بود که به این باور رسید که برای آبادی ایران باید نیت خدایی داشت و برای خدا کار کرد و نیت خالصانه اولین رمز شهید رئیسی برای آبادیران بود.

به گزارش ایسنا، سید احمد عبودتیان امروز در رویداد ملی آبادیران، افزود: شهید رئیسی، مردی بود که برای هر کاری عزم جهاد می‌کرد و کسی که عزم جهاد می‌کند، تعطیلی نمی‌شناسد؛ ما در اسلام استراحت داریم، اما تعطیلی نداریم.

وی گفت: رئیس‌جمهور شهید مردی بود که معتقد بود آبادانی ایران در عمل جهادی است و معتقد بود این کار با نیروهای جهادی در میدان صورت می‌گیرد.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی تصریح کرد: آیت الله رئیسی معتقد بود میدان باید در اختیار نیروهای جهادی باشد و به همین دلیل مشکل آب بسیاری از روستاهای ایران حل شده و بیش از نیمی از استان‌هایی که مساله آب داشتند، تا سال آینده مشکل آنها حل خواهد شد.

وی گفت: شهید رئیسی الگوی کرامت برای آبادیران بود. امروز ۴۵ مجموعه حاکمیتی کنار یکدیگر جمع شدند که این به خاطر اخلاص در این کار است.

عبودتیان خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی مردی بود که مساله وی آبادی تمام ایران بود و ما به هر سفر استانی که می‌رفتیم، از ما می‌پرسید که محروم‌ترین نقطه آن شهرستان کجاست؟

وی افزود: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاری کرد که پسوند شهید پشت عنوان رئیس‌جمهور قرار بگیرد. زمانی که کارهای امروز را با کارهای گذشته مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که کارهای امروز با قید برکت و جهادی انجام شده است.

عبودتیان تصریح کرد: با همکاری دکتر دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس‌جمهور زمینه بازگشت ۲۷۰۰ نخبه به کشور فراهم شده است و همچنین تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان سه برابر شده است که همه اینها مرهون میدان دادن به جوانان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha