• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403032113903
  • خبرنگار : 71299

معاون استاندار ایلام:

سپاه برآمده از بطن مردم و یک نهاد کارآمد در دفاع از آرمان‌هاست‌

سپاه برآمده از بطن مردم و یک نهاد کارآمد در دفاع از آرمان‌هاست‌

ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: سپاه پاسداران برآمده از بطن مردم و یک نهاد کارآمد در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی است.

«محمدسبحان حسنی» امروز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور خدمت و همراهان ایشان، اظهار کرد: شهید رئیسی رئیس‌جمهور مکتبی، انقلابی و مردمی بود که همچون شهید بهشتی پس از شهادت، بیش از گذشته خدمات ماندگار و ارزشمند این شهید، نمایان شد.

وی با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» در اجتماع مردم در سی ‌و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی‌(ره)، در مورد اقدامات شهید رئیسی گفت:‌ تحرک فراوان و با برکت در سیاست خارجی برای حال و آینده کشور و استفاده از فرصت‌ها و برجسته کردن ایران در چشم رجال سیاسی دنیا از دیگر خصوصیات شهید رئیسی بود که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند و در خصوص ویژگی‌های مدیریتی آن شهید افزودند: سبک مدیریتی او در بین همکارانش، ویژه و همراه با صفا و صمیمیت بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان کرد: استان ایلام با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، طولانی‌ترین مرز خاکی در بین استان‌های همجوار با کشور عراق است و اکنون این مرز امن‌ترین مرز خاکی کشور است  که این مهم ناشی از  مرزبانی مرزنشینان این استان و ایستادگی جانانه نیروی سپاه مقتدر و نیروی نظامی و انتظامی است، چراکه مردم خود مرزبانان هستند و تولید امنیت می‌کنند.

حسنی اضافه کرد: مردم این استان در هشت‌سال دفاع مقدس و پس از آن در مسیر ولایت بودند و همواره آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از بطن مردم است که در اردیبهشت‌ماه سال ۵۸ با فرمان امام راحل، بذر آن در کشور جمهوری اسلامی ایران کاشته شده و با بیانات مقام معظم‌رهبری این مسیر ادامه یافت‌ و اکنون این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده و شاخه‌های آن کل منطقه را در برگرفته است و در زیر شاخه‌های این درخت، استخوان‌های نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در حال شکسته شدن است و صدای شکستن این استخوان‌ها شنیده می‌شود.

معاون استاندار ایلام گفت: سردار شاکرمی و مجموعه سپاه استان ایلام نیز عضوی از این شجره طیبه هستند.

وی گفت: بابت همه تلاش‌های سردار شاکرمی قدردانی داریم که در بزنگاه‌های مختلف همواره هم‌راهی داشتند و نقطه عطفی بودند و برای سردار حسینی از یادگاران دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha