• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403032113667
  • خبرنگار : 50024

رئیس بنیاد نخبگان البرز:

هدف رویداد گفتاورد برقراری اتصال میان نخبگان و حاکمیت است

هدف رویداد گفتاورد برقراری اتصال میان نخبگان و حاکمیت است

ایسنا/البرز رئیس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: همه کسانی که ایده و حرفی برای گفتن دارند، می‌توانند از طریق رویداد گفتاورد حرف خود را به بدنه حکمرانی بزنند.

به گزارش ایسنا، محمد نبیونی در افتتاحیه رویداد ملی گفتاورد نخبگان(پهنه دماوند) که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد برقراری اتصال مشخص و شفاف بین نخبگان و حاکمیت است.

وی ادامه داد: همه کسانی که ایده و حرفی برای گفتن دارند، می‌توانند از طریق این رویداد حرف خود را به بدنه حکمرانی بزنند.

وی افزود: این امکان فراهم شده که تمام صاحبان ایده در پهنه دماوند(تهران و البرز) در این رویداد ملی شرکت کنند.

نبیونی اظهار کرد: این گفتاورد در پنج محور امنیت غذایی، سیاست گذاری و حکمرانی، منابع طبیعی، مسائل ارزی و مالی و حوزه سلامت برگزار شده که زمینه ساز همکاری و تعامل بین نخبگان، مردم و مدیران کشور خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: در قالب فراخوان اولیه از ۲۲ اردیبهشت تا ۲۸ خرداد ماه، افراد ایده و طرح‌های خود را در پهنه‌های مختلف ارائه خواهند کرد و پس از غربالگری آنها، امکان ارائه طرح‌ها و ایده‌های برگزیده در چارچوب نمایشگاه فراهم می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان البرز گفت: پس از این مرحله، رقابت در مرحله نیمه نهایی آغاز می‌شود و از این طرح‌های موجود، در هر حوزه یک طرح یا ایده معرفی و بعد از آن زمینه تیم سازی و تشکیل هیات‌های اندیشه ورز فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: در نهایت ایده و طرح‌های برتر امکان دیدار با رئیس جمهور در سال جاری را پیدا می‌کنند و پس از آن هم ایده‌های شاخص در حضور مقام معظم رهبری مطرح و مورد حمایت واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: این گفتاورد زمینه ساز تحقق شعار امسال در بخش نخبگانی را فراهم می‌کند و قطعا بنیاد ملی نخبگان حمایت ویژه‌ای از ایده‌های برتر این رویداد ملی خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha