• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032113614
  • خبرنگار : 50616

با حضور سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران

مجمع خیران ورزش‌یار شهرستان آمل راه اندازی شد

مجمع خیران ورزش‌یار شهرستان آمل راه اندازی شد

ایسنا/مازندران مجمع خیران ورزش یار شهرستان آمل در آیینی با حضور سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران وجمع از فعالان اقتصادی و خیری و مدیرکل ورزش وجوانان مازندران راه اندازی و اعلام موجودیت کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل امروز در آیین راه اندازی خیران ورزش یار گفت: این مجمع در راستای جلب مشارکت خیرین، واقفین، سرمایه‌گذاران و پیشکسوتان بخش خصوصی برنامه‌ریزی منسجمی خواهد داشت.

هاشم جمشیدپناه، با بیان اینکه جای مجمع خیرین ورزش‌یار در شهرستان آمل به عنوان شهر المپیکی کشور که قهرمانان مدال آور و تعداد زیاد تیم های ورزشی که درسطح کشورحضور دارند، واقعا خالی بود، افزود: هدف مجمع خیران ورزش یار، ایجاد فضای مشورتی از سوی همه دلسوزان برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان برای ایجاد انگیزه بیشتر درمسابقات مهم آسیایی، جهانی والمپیک و ساماندهی فضای خیریه به سمت توسعه ورزش شهرستان آمل است.

وی ادامه داد: کمک به تسریع در گسترش فضای ورزشی درسطح شهرستان و مشارکت در اتمام طرح های نیمه‌تمام ورزشی از دیگر اهداف شکل‌گیری مجمع خیران ورزش یار است.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی مجمع خیران ورزش یارآمل، یک تشکل قوی درراستای کمک به ورزش شهرستان آمل سرآمد و الگو شود.

دو سهمیه ورزشکاران آملی درالمپیک پاریس

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل با اشاره به جایگاه مهم ورزش دراین شهرستان اشاره کرد و گفت، شهرستان آمل در دوره قبلی با کسب دو نشان ارزشمند المپیک درمیان شهرهای مختلف کشور، لقب المپیکی‌ترین شهرایران را کسب کرد وحتی از چندین کشوری که در المپیک حضور داشتند و موفق به کسب مدال هم نشدند، بالاتر بود.

مجمع خیران ورزش‌یار شهرستان آمل راه اندازی شد

جمشیدپناه، افزود: درالمپیک پاریس نیز شهرستان آمل دو نماینده به نام‌های «امیرحسین زارع » دروزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و« محمدهادی ساروی» در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی خواهد داشت.

وی یادآورشد، در دو ماه نخست امسال نیز ورزشکاران آملی با حضور در ۱۰ مسابقات معتبر آسیایی وجهانی موفق به کسب ۹ نشان ارزشمند طلا، نقره و برنز در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، ووشو، والیبال و تینس شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha