• یکشنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403032013247
  • خبرنگار : 50042

ارائه خدمات مشاوره ازدواج رایگان در ۲۳ مرکز رشت

ارائه خدمات مشاوره ازدواج رایگان در ۲۳ مرکز رشت

ایسنا/گیلان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح مرکز وصال شیرین در رشت خبر داد و گفت: ۲۳ مرکز مشاوره دارای مجوز در طی هفته ازدواج مشاوره‌های رایگان در خصوص ازدواج و تنظیم خانواده را به زوج‌های جوان ارائه می‌کنند.

فیروز عزت‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با اشاره به برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان به مناسبت هفته ازدواج اظهار کرد: برنامه‌های هفته ازدواج امسال از ۱۹ خردادماه همزمان با پیوند مقدس دو زوج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با شعار «ازدواج آسان و آسمانی» در سطح استان گیلان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه جشن‌های وصال همزمان با هفته ازدواج در سراسر استان و در سطح شهرستان‌ها با حضور اعضای ستاد و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امر ازدواج برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود، افزود: افتتاح مرکز وصال شیرین در رشت از دیگر برنامه‌های این هفته است که با هدف ترویج ازدواج آسان جوانان گام برمی‌دارد و با اصناف مرتبط با امر ازدواج در تعامل است و با کمک گروه‌های مردمی تخفیفات لازم از سوی مرکز برای زوج‌هایی که قصد برپایی جشن را دارند در نظر گرفته می‌شود.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ۲۳ مرکز مشاوره دارای مجوز در طی هفته ازدواج مشاوره‌های رایگان در خصوص ازدواج و تنظیم خانواده را به زوج‌های جوان ارائه می‌کنند، تصریح کرد: در تلاش هستیم با اجرای برنامه‌های مختلف بیشتر فرهنگسازی ازدواج آسان، به‌هنگام، آگاهانه و پایدار را ترویج کنیم.

عزت‌دوست تجلیل از خادمین امر ازدواج نهادهای دولتی و غیر دولتی و اشخاص حقیقی اثر گذار در حوزه ازدواج را از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج عنوان کرد و گفت: جریان سازی فکری، ترویج فرهنگ مشاوره ازدواج، فرهنگسازی تشریفات مراسم، تجلیل از خادمین امر ازدواج از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های این هفته است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج تصریح کرد: در فرودین ماه امسال ۲۸۸۶ نفر متقاضی تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۰۵ مورد پرداخت تسهیلات صورت گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha