• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031912556
  • خبرنگار : 50201

فرمانده سپاه کربلا مازندران تاکید کرد

لزوم روایت اقدامات شهید جمهور در افزایش مشارکت در انتخابات

لزوم روایت اقدامات شهید جمهور در افزایش مشارکت در انتخابات

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه بسیجیان باید روایت کننده اقدامات شهید جمهور باشند،گفت: بسیجیان هادیانی هستند که باید بخشی از دستاوردهای دولت رئیسی را به گوش مردم برسانند و اینکه به چه کسی رای دهند مهم نیست، بلکه مهم افزایش مشارکت مردم است.

سردار سیاوش مسلمی امروز در همایش بزرگ کارمندان بسیجی غرب مازندران با موضوع مشارکت پرشور در انتخابات که به میزبانی چالوس در مجتمع امامت برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید، اظهار کرد: ایشان چهار دهه برای این انقلاب زحمت کشید و هلال شخصیت این شهید در این چهار دهه کامل شد.

وی با بیان اینکه این شهید معیار همه الگوها برای دستگاه‌های اجرایی بود، افزود: ایشان با توجه به خستگی ناپذیری،اخلاص و مردمی بودن، کارهای ناشدنی را شدنی کردند.

وی تصریح کرد: خیلی از کارها را دولت‌های قبل می‌خواستند انجام دهند اما از تبعات آن می‌ترسیدند اما دولت سیزدهم به جان خرید و انجام داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه بسیجیان باید روایت کننده اقدامات شهید جمهور باشند، گفت: بسیجیان هادیانی هستند که باید بخشی از دستاوردهای دولت رئیسی را به گوش مردم برسانند و اینکه به چه کسی رای دهند مهم نیست، بلکه مهم افزایش مشارکت مردم است.

سردار مسلمی به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات اشاره کرد و گفت: فارغ از اینکه چه اسمی از صندوق بیرون می‌آید باید روی افزایش مشارکت تلاش کنید زیرا هر شخصی باشد مورد تایید شورای نگهبان است.

وی در ادامه به آمار هولناک فوت شده‌ها در زمان کرونا اشاره کرد و افزود: دکتر رئیسی در ابتدای ریاست جمهوری خود ۱۵۰ میلیون دوز واکسن را وارد کردند و در کنار آنهم به تولید واکسن کمک کردند و باعث شد میزان مرگ و میر به صفر برسد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات فرهنگی خصوصا عفاف و حجاب ناشی از تعطیلی دو ساله مدارس و دانشگاه‌ها در زمان کرونا بود، خاطر نشان کرد: در این دولت بعد از کرونا مدارس و دانشگاه‌ها بدون مشکل باز شدند در حالیکه در دولت قبلی و در زمان کرونا همه مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد تعطیل شدند اما از سوی دیگر خیلی جاها که ضد ارزش بود باز بود.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی با جسارت همه مراکز را باز کرد، یادآور شد: در همان دولتی که داعیه ارتباط با دنیا را داشت و می‌گفت «اگر برجام باشد همه مشکلات برطرف می‌شود»، صادرات نفت به تنها ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده بود اما دولت انقلابی رئیسی صادرات را به یک میلیون و ۵۰۰ بشکه تا ۲ میلیون رساند.

وی یادآور شد: کارهای بزرگی در زمان شهید جمهور انجام شد و عینیت آن‌را می‌توان در مراسم تشییع پیکر شهدا و حضور ۶۳ هیات از کشورهای دنیا مشاهده کرد که تاکنون سابقه نداشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha